// چهار شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۴

تم رایگان Call of Duty: Modern Warfare در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفت

علاقه‌مندان و کاربرانی که حساب کاربری آمریکا پلی استیشن 4 دارند، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن تم رایگان Call of Duty: Modern Warfare را دانلود کنند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare دو روز دیگر روی کامپیوتر، پلی استیشن 4، و ایکس باکس وان عرضه می‌شود تا کاربران در نقش کاپیتان پرایس تجربه‌ی متفاوت‌تری را نسبت به گذشته تجربه کنند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری پلی استیشن در توییتر اعلام کرده است که تم جدید و رایگان کالاف دیوتی: مدرن وارفر روی فروشگاه پلی استیشن در دسترس قرار گرفته است.

دراین‌میان اشاره کنم که تم Going Dark تنها برای کاربران آمریکایی پلی‌استیشن 4 عرضه شده و یک ظاهر مینیمالیست و ساده دارد. در واقع این تم به مناسبت عرضه بازی در سه آبان ماه در اختیار کاربران قرار گرفته است. هم‌اکنون این بازی برای کنسول‌ها در حالت پری‌لود قرار گرفته است و اگر این اثر را به‌صورت دیجیتالی پیش‌خرید کرده‌اید، می‌توانید آن را دانلود کنید و برای تجربه در روز عرضه آماده باشید. در ادامه می‌توانید ویدیو کوتاه مربوط‌به تم تهیه شده از بازی Call of Duty: Modern Warfare را از زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای دریافت این تم PS4 هم به اینجا مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده