نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۶

گروه‌بندی مسابقات ESL One Hamburg 2019 بازی Dota 2 مشخص شد

درحالی‌که تنها سه روز تا آغاز مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ باقی مانده است، سازمان ای‌اس‌ال از نحوه‌ی قرارگیری تیم‌ها در مرحله‌ی گروهی این رویداد بازی Dota 2 رونمایی کرد.

کناره‌گیری تیم‌های Invictus Gaming و Geek Fam از رقابت‌ها به‌خاطر مشکل ویزا مانع از برگزاری مسابقات ESL One Hamburg 2019 نشد و تا سه روز دیگر شاهد آغاز این رویداد عظیمِ بازی Dota 2 خواهیم بود. در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که سازمان ای اس ال از نحوه‌ی قرارگیری تیم‌ها در مرحله‌ی گروهی مسابقات رونمایی کرده است و از آن‌جایی‌که در گروه اول تیم‌های بسیار قدرتمندی حضور دارند، رقابت‌های به‌شدت جذابی را در این گروه شاهد خواهیم بود. شما می‌توانید گروه‌بندی مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ را در ادامه مشاهده کنید.

گروه‌بندی مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹

گروه اولگروه دوم
AllianceGambit Esports
beastcoastNinjas in Pyjamas
Fighting PandaSQuincy Crew
Vici GamingTeam Liquid
Vikin.ggTNC Predator
Virtus.proWind and Rain

پس از خروج تیم Geek Fam به‌خاطر مشکلات مربوط‌به ویزا، تیم الاینس به‌عنوان جایگزین انتخاب شد و این بدان معنا است که قهرمان مسابقات DreamLeague Season 12 حالا در برابر استعدادهای برتر دیگری نظیر تیم beastcoast و تیم Fighting PandaS که جکی “EternaLEnVy” مائو را در ترکیب دارد، قرار می‌گیرد. تیم ویرتوس.پرو نیز در گروه اول قرار دارد و برای کسب آمادگی بیشتر و تصمیم‌گیری در خصوص آینده‌ به رقابت می‌پردازد. باعنایت‌به اینکه ژو “Yang” هایانگ به‌منظور استراحت در این رویداد حاضر نمی‌شود، عملکرد تیم وی چی گیمینگ یک علامت سوال بزرگ خواهد بود. تیم Vici Gaming در این تورنمنت از لی “X1aOyU” یو به‌عنوان بازیکن جایگزین استفاده می‌کند؛ بنابراین این تیم باید بازیکنان پیشین خود را برای شروع فصل و کسب یک پیروزی کنار هم جمع کند. تیم وی‌چی گیمینگ با انتشار توییتی در این‌باره اظهار داشت:

در مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹، X1aOyu جایگزین Yang خواهد شد. ژو هایانگ به‌شدت بیمار است و امیدواریم به‌زودی بهبود یابد، اما ما درعین‌حال مشتاق به تماشای آنچه X1aOyu در چنته دارد، هستیم.

با درنظرگرفتن نمایش‌های پیشین، تیم‌های Gambit و Ninjas in Pyjamas تنها تیم‌های گروه دوم هستند که حرفی برای گفتن دارند، اما همین تیم NiP نیز در روزهای پایانی مسابقات DreamLeague Season 12 با چالش‌هایی فراوانی مواجه شد. به‌جز تیم‌های یادشده و TNC Predator، انتخاب یک تیم مورد علاقه از گروه دوم کار سختی است. تیم لیکوئید احتمالاً پس از بازی‌های ضعیفی که در فصل دوازدهم دریم‌لیگ به‌نمایش درآورد، به خود می‌آید و در این تورنمنت بهتر از قبل ظاهر می‌شود. تیم Quincy Crew نیز پس از خروج سید سومیل “SumaiL” حسن، برای یافتن هویت خود تلاش می‌کند.

Virtus Pro

سازمان ای‌اس‌ال از قالب برگزاری مسابقات ای‌اس‌ال وان هامبورگ ۲۰۱۹ نیز رونمایی کرده است. در مرحله‌ی گروهی مسابقات ابتدا تیم‌ها به دو گروه متشکل از شش تیم تقسیم می‌شوند و به‌شکل Best-of-Two و Round Robin به رقابت می‌پردازند. پس از پایان رقابت‌ها، تیم‌ها به‌ازای بردهایشان در یکی از شش جایگاه موجود قرار می‌گیرند. دو تیم ابتدای جدول هر گروه به براکت بالایی مرحله‌ی اصلی راه می‌یابند و دو تیم قعرنشین نیز از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج می‌شوند. دراین‌میان، تیم‌های قرارگرفته در رده‌های سوم و چهارم هر گروه نیز در براکت پایینی مرحله‌ی اصلی دسته‌بندی می‌شوند. همچنین اگر در این مرحله شاهد کسب نتایج مشابه باشیم، دیدارهای Tiebreaker برای خروج از حالت تساوی برگزار خواهد شد. در مرحله‌ی اصلی، تیم‌ها در براکتی دوحذفی روبه‌روی هم قرار می‌گیرند و نحوه‌ی برگزاری همه‌ی دیدارها به‌استثنای دیدار فینال که به‌شکل Best-of-Five پیگیری می‌شود، به‌صورت Bo3 است.

مسابقات ESL One Hamburg 2019 در بازه‌ی زمانی ۳ تا ۵ آبان ماه (۲۵ تا ۲۷ اکتبر) در سالن بارکلیکارد آرنا واقع در هامبورگ برگزار می‌شود و ۱۲ تیم برای کسب قسمتی از جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری آن به رقابت خواهند پرداخت. در این مسابقات برای اولین بار شاهد برگزاری یک تورنمنت آفلاین برای بازی Dota Underlords خواهیم بود که برای آن جایزه‌ی ۵ هزار دلاری در نظر گرفته شده است. فارغ از تورنمنت‌ها، مسابقات ای‌اس‌ال وان امسال شامل تعدادی فعالیت جانبی دیگر نظیر مسابقه‌ی کازپلی، جلساتی برای گرفتن امضا، کارگاه‌های نقاشی و یک جشن نمایشی برای مرحله‌ی گروهی رقابت‌ها می‌شود. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده