// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازیگر نقش گرالت سریال The Witcher عاشق سری بازی های Total War است

به تازگی هنری کویل، بازیگر نقش گرالت در سریال مورد انتظار The Witcher، گفته است که عاشق سری توتال وار است و از تجربه آن لذت می‌برد.

یکی از مورد انتظارترین سریال‌هایی که قرار است طرفداران بازی‌های ویدیویی و سینما را گرد هم جمع کند، The Witcher (ویچر) است که از زمان معرفی تاکنون سر و صدای زیادی به‌پا کرده است. وظیفه‌ی ایفای نقش شخصیت اصلی داستان یعنی گرالت را نیز قرار است هنری کویل بر عهده داشته باشد. بازیگری که به‌تازگی مشخص شده است که یکی از عاشقان و طرفداران سری استراتژی توتال وار است. هنگامی که در یک مصاحبه از وی سوال شد که به چه بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند است، این‌چنین پاسخ داد:

بازی The Witcher 3، اما سری Total War را هم بسیار دوست دارم. هنگامی که مشغول بازی کردن یکی از نسخه‌های آن می‌شوم، به‌سختی می‌توانم خودم را از بازی جدا کنم. در طبیعت و ذات بازی‌های استراتژی دلایل و زیبایی‌هایی برای من نهفته است که من را عاشق آنها می‌کند.

The Witcher

اگرچه کویل در مصاحبه‌ی خود اشاره‌ای به نسخه‌ی خاصی از سری توتال وار نکرد، اما به‌وضوح مشخص است که علاقه‌ی وافری به این مجموعه دارد. وی همچنین اعلام کرد که می‌تواند پس از گذشت چندین ماه از آخرین باری که بازی‌های این سری را تجربه کرده است، دوباره به سمت آن‌ها بازگردد و یک کمپین جدید را با اشتیاق کامل آغاز کند؛ قابلیتی که تنها در بازیکنان حرفه‌ای توتال وار دیده می‌شود. ادامه‌ی صحبت‌های وی را در زیر مطالعه می‌کنید:

من می‌توانم هر زمانی که علاقه داشته باشم به سمت بازی‌های این سری رفته و آن‌ها را تجربه کنم. این بازگشت مجدد درست مانند یک تجربه‌ی جدید و تازه برای من است.

هنری کویل امکان ساخت و توسعه امپراطوری در بازی‌های این سری را ویژگی فرعی آن‌ها دانسته است که می‌تواند نشان دهنده‌ی این امر باشد که وی بیش از آن‌که به کمپین‌های بسیار بزرگ و طولانی علاقه داشته باشد، عاشق فرماندهی نبردهای تاکتیکی سبک Real Time است. مشخص نیست که علاقه‌ی وی بیشتر به بازی‌های تاریخی این سری است یا این‌که تمایل دارد توتال وار را با چاشنی تخیل و فانتزی، مانند سه‌گانه‌ی Total War: Warhammer تجربه کند.


منبع PC Gamesn
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده