// سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Icing on the Cake؛ تزیین کردن کیک‌‌های خوشمزه

در ادامه‌ی مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل، این بار نوبت به بازی‌ فانتزی ‎Icing on the Cake که یک بازی آرکید و Casual محسوب می‌شود، رسیده است.

در پلتفرم موبایل، بازی‌های ساده مدتی است که اپ‌استور و گوگل‌پلی را به تسخیر خود در آورده‌اند و بازیکنان زیادی در طول روز مشغول تجربه کردن این بازی‌ها هستند؛ بازی‌هایی که کنترل‌های ساده‌ای دارند و می‌توان با یک انگشت و به صورت آفلاین آنها را تجربه کرد. استودیوی Lion Studios که بازی‌های موفقی مانند Happy Glass و Mr.Bullet را در کارنامه‌ی خود دارد، به تازگی بازی جذاب و ساده‌ای منتشر کرده که امشب در زومجی به معرفی آن خواهیم پرداخت. بازی اندروید و آیفون Icing on the Cake که به طور رایگان برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شده است، یک بازی کژوال و ساده با موضوع شیرینی‌پزی و تزیینات آن محسوب می‌شود. بازیکنان می‌توانند این بازی را به صورت آفلاین تجربه کنند تا از مزاحمت‌های پی در پی تبلیغات ویدیویی بین مراحل در امان باشند یا با پرداخت ۲.۹۹ دلار، نسخه‌ی کامل و بدون تبلیغ بازی را تجربه کنند. همچنین زومجی به‌صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های مورد علاقه‌‌ی خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

Icing on the Cake
Icing on the Cake
Icing on the Cake

گیم‌پلی بازی آيفون Icing on the Cake، از روند آرام و سرگرم کننده‌ای بهره می‌برد و بازیکنان در هر مرحله از این بازی رایگان، به انجام تزئینات روی کیک‌های مختلف می‌پردازند. در هر مرحله بازیکنان با یک تصویر الگو مواجه می‌شوند که باید با اضافه کردن Icing‌های رنگارنگ و سپس صاف کردن تمامی بخش‌ها، کیکی مشابه الگوی هر مرحله آماده کنند. این مسئله در مراحل ابتدایی بازی بسیار آسان است اما با گذشت مراحل بازی و اضافه شدن رنگ‌های مختلف و بزرگ‌تر شدن کیک‌ها، بازیکنان برای ساختن کیکی مشابه الگو، کار سختی پیش رو دارند و الگوها به مرور پیچیده‌تر می‌شوند. سیستم امتیاز دهی هر مرحله نیز به این صورت است که در پایان هر مرحله و پس از صاف کردن لایه آخر کیک، هوش مصنوعی بازی، تصویری از کیک شما و الگو را با یکدیگر تطابق می‌دهد و بر اساس درصد شباهت آنها، از ۳ ستاره، امتیاز دهی انجام می‌شود.

Icing on the Cake یک بازی آرامش بخش و سرگرم کننده است که از ایده‌ای خاص و ساده استفاده می‌کند

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، این دست بازی‌ها از کنترل‌های ساده‌ای برخوردارند و Icing on the Cake هم از این قضیه مستثنی نیست. البته با توجه به سه بعدی بودن تزئین کردن کیک‌ها و چرخش نسبتا سریع کیک، آشنایی با سیستم کنترل‌ بازی کمی زمان می‌برد اما پس از یاد گرفتن قلق‌های آن، بازیکنان می‌توانند Icing on the Cake را در هر زمان و مکانی برای پر کردن اوقات خالی و انتظار تجربه کنند.

بازی Icing on the Cake از لحاظ گرافیکی نیز عملکرد خوبی دارد و انیمیشن‌های پیاده‌سازی شده برای بخش‌های مختلف ظاهر خوبی دارند. هر مرحله از این بازی از رنگ‌های متفاوت و جذابی استفاده می‌کند و الگوهایی که برای بازیکنان در طول مراحل بازی وجود دارد،‌ بسیار متنوع هستند. در این بازی انواع کیک‌های مختلف برای بازیکنان در بازی وجود دارد که می‌توانند بدون محدودیت زمانی و در آرامش کامل به تزئین کردن آنها بپردازند و کمی از شلوغی‌های روزمره فاصله بگیرند.

Icing on the Cake
Icing on the Cake
Icing on the Cake

Icing on the Cake از آن دسته‌ بازی‌های آفلاین و کم حجمی است که بازیکنان زیادی را به خود جلب کرده است. این بازی موبایل به خوبی با گیم‌پلی آرام و تعداد مراحل بالای خود، بازیکنان را مدت‌ها سرگرم می‌کند و کاربران می‌توانند کیک‌های مختلفی را در گوشی هوشمند خود با رنگ‌های زیبا تزئین کنند.

دانلود بازی Icing on the Cake


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده