نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

تور استانبول خاطره ای به یادماندنی به همراه پرشین هتل

هلدینگ پرشین هتل به‌دلیل 30 سال تجربه کاری موفق در زمینه گردشگری با ایجاد صفحات مجزا مختص به تور استانبول و رزرو هتل استانبول در سایت خود شده است.

هلدینگ پرشین هتل جهت ارائه خدمات گردشگری و کمک به انتخاب بهتر گردشگران سایت تخصصی تور استانبول را با نام استانبول یار تأسیس کرده است. به همین دلیل افراد زیادی سفر به استانبول را در برنامه‌ی خود قرار داده‌اند. تا بتوانند این جذابیت ها را از نزدیک لمس کنند. هدف از تأسیس این سایت آشنایی بیشتر گردشگران از زمان های مناسب سفر، جاذبه های تاریخی، انواع هتل‌ها، دیدنی‌ها و جذابیت‌های این شهر است.

تور استانبول ارزان

مسلما عده‌ی زیادی علاقمند، سفر به استانبول هستند. به همین دلیل برخی از سایت‌های معتبر همچون استانبول یار به افراد کمک می‌کند تا بتوانند اطلاعات لازم و جامع را در مورد هتل‌ها و مناطق مهم به‌دست بیاورند و درکنار این موارد بتوانند با هزینه ی مناسب تور استانبول را انتخاب کنند. افراد برای تهیه ی تور استانبول ارزان می‌توانند در فصول آذر تا بهمن ماه نسبت به سفر خود اقدام کنند. در این ماه‌ها به‌دلیل شرایط آب و هوایی، استانبول از هزینه ی خیلی مناسبی برخوردار است. همین امر سبب شده تا کسانی که صرف هزینه برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است در این فصول سال تور استانبول را رزرو کنند.

تور استانبول

تور استانبول چه زمانی بهتر است؟

سفر به استانبول در تمام طول سال نزد گردشگران اهمیت ویژه‌ای دارد. دلیل، این است که در فصول مختلف زیبایی های خاص خودش را دارد. استانبول به سبب جذابیت معماری های خاص شهری و تنگه‌ی زیبای بسفر علاقمندان زیادی دارد. ازاین‌رو اولین اولویت نزد ایرانیان برای سفر خارجی استانبول است. کسانی که می‌خواهند با هزینه ی کمتری تور استانبول را انتخاب کنند، اواخر پاییز تا نیمه ی زمستان بهترین زمان برای این افراد است. برخی افراد که می‌خواهند یک سفر ایده آل به استانبول داشته باشند می‌توانند فصل بهار (آب و هوای دلنشین بهاری) و پاییز (کسانی که علاقمند به ریزش برگ ها و بادهای ملایم و سرد هستند) را در الویت خود قرار دهند. زیرا که در این زمان ها استانبول بهترین زمان برای تجربه‌ی یک سفر به یادماندنی است. تابستان هم یکی از فصول گرم است که به‌دلیل برگزاری جشن های تابستانه، کنسرت های متنوع و جذاب علاقمندان خاص خودش را دارد.

جدای از این موارد استانبول به‌دلیل اینکه به نسبت کشورهای اروپایی هزینه ی مناسب‌تری دارد باعث شده تا افراد تور استانبول را در فصول مختلف سال انتخاب کنند. تا بتوانند زیبایی های آن را از نزدیک لمس کنند.

هتل های استانبول

معرفی برخی از هتل‌های ارزان استانبول

برای سفر به شهر استانبول برخی از افراد به‌دنبال هتل قیمت مناسب هستند. ازاین‌رو سایت استانبول یار با معرفی تنوع هتل‌ها به افراد کمک می‌کند تا متناسب با سلیقه و توان تور استانبول را انتخاب کنند. به همین دلیل برای آگاهی بیشتر افراد برخی از هتل‌های ارزان‌قیمت و کیفیت خوب را نام می‌بریم.

  ۱. هتل آدا یکی از هتل‌های سه ستاره شیک در مرکز شهر استانبول است. هتل دارای اتاق های متعدد است. تک تک این اتاق ها به‌دلیل مزیت هایی همچون فضای جادار، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تراس (چشم انداز زیبا از دریای مرمره) و... سبب شده تا میهمان یک اقامت خوبی داشته باشد.

۲. هتل سه ستاره گرند لیزا استانبول یکی از هتل‌های قیمت مناسب و تمیز این شهر است. هتل دارای اتاق های متعدد با امکاناتی نظیر سیستم تهویه ی مطبوع، اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون، مینی بار و... است. برخی از اتاق ها به‌دلیل نمای رو به دریا این امکان را داده تا افراد مطابق با سلیقه و توان دست به انتخاب بزنند. علاوه‌بر این‌ها هتل در مجموعه‌ی خود امکانات رفاهی همچون خشکشویی، رستوران، صبحانه‌ی بوفه، گاو صنودق، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی و... را برای آسایش و رفاه میهمان قرار داده است.

۳. هتل ویزیون سیتی یک هتل سه ستاره در منطقه ی فاتح استانبول است. هتل به‌دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد باعث شده تا نزد گردشگران از اهمیت خوبی برخوردار باشد. ویزیون سیتی دارای اتاق هایی تمیز و مرتب با امکاناتی نظیر یخچال، سیستم تهویه‌ی مطبوع، کف پارکت، حمام و... است. تمام این ها به‌دلیل ارائه ی خدمات به بهترین نحو سبب شده تا افراد با انتخاب این هتل به نسبت هزینه، برای تور استانبول رضایت داشته باشند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ماهان نت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده