// چهار شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

Xbox Game Pass Ultimate به خریداران ۶ ماه اشتراک اسپاتیفای هدیه می‌دهد

کاربرانی که برای اولین‌بار اشتراک ماهیانه Xbox Game Pass Ultimate با قیمت ۱۴.۹۹ دلار را خریداری کنند، صاحب اشتراک ۶ ماهه اسپاتیفای می‌شوند.

کاربران ایکس‌ باکس وان به‌واسطه سرویس Xbox Game Pass Ultimate جدا از اینکه اشتراک سرویس گیم‌پس را خریداری کرده‌اند، دارای اشتراک ایکس‌ باکس لایو گلد و همچنین گیم‌پس روی کامپیوتر هم می‌شوند. ازاین‌رو می‌توانند با یک هزینه کمتر، صاحب مزیت‌های بیشتری شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت برای جذب بیشتر کاربرها به سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس آلتیمیت، پیشنهاد جدیدی را ارائه کرده است. باتوجه‌به این پیشنهاد محدود، کاربرانی که برای اولین‌بار سرویس آلتیمیت را خریداری کنند، صاحب اشتراک ۶ ماهه اسپاتیفای می‌شوند. البته دراین‌میان یک سری موارد هم وجود دارد که باید قبل از خرید رعایت کنید. اولین مورد این است که حتما باید برای اولین‌بار از سرویس Xbox Game Pass Ultimate استفاده کنید. به‌عبارتی اگر قبلا روی حساب شما این سرویس فعال شده است یا هم‌اکنون عضو این سرویس هستید، نمی‌توانید از پیشنهاد ارائه شده استفاده کنید.

همچنین حتما باید اشتراک یک ماهه با قیمت ۱۴.۹۹ دلاری گیم‌پس آلتیمیت را خریداری کنید، زیرا یک تخفیف هم برای این سرویس در دسترس قرار دارد که با پرداخت دو دلار، صاحب اشتراک دو ماهه می‌شوید. این در حالی است که اسپاتیفای هم یک سری محدودیت برای کاربران این پیشنهاد درنظر گرفته است. اول اینکه کشور حساب کاربری اسپاتیفای شما باید بریتانیا یا آمریکا باشد. همچنین نباید در گذشته از اشتراک‌های پرمیوم اسپاتیفای استفاده کرده باشید.

در انتها مشخص شده است که پیشنهاد خرید Xbox Game Pass Ultimate و دریافت اشتراک ۶ ماهه اسپاتیفای تا تاریخ ۱۳ فروردین ماه ۹۹ (یک آوریل ۲۰۲۰) در دسترس است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده