// چهار شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

ویژگی آنلاین بازی کردن با دوستان به Super Mario Maker 2 آمد

به‌تازگی آپدیت جدیدی برای بازی Super Mario Maker 2 منتشر شده که در جریان آن ویژگی آنلاین بازی کردن با دوستان، به بازی اضافه شده است.

قبل از عرضه بازی Super Mario Maker 2، اعلام شده بود که بازیکنان تنها می‌توانند با سایر بازیکن‌های جهان بازی به‌صورت آنلاین بازی کنند و گزینه‌ای به‌نام بازی با دوستان برای سوپر ماریو میکر 2 تعریف نشده است. این در حالی است که عده‌ای از کاربران از این موضوع ابراز نارضایتی کردند که در ادامه نینتندو اعلام کرد پس از عرضه، این ویژگی به بازی اضافه خواهد شد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مدتی است که آپدیت 1.1.0 بازی سوپر ماریو میکر 2 در دسترس قرار گرفته است و شاهد اضافه شدن ویژگی تجربه بخش آنلاین درکنار دوستان هستیم.

همچنین گزینه بازی کردن با دوستان، به شما اجازه می‌دهد که از مراحل آپلود شده در Course World و مراحل ذخیره شده در Coursebot هم استفاده کنید. از دیگر محتویات اضافه شده در به‌روزرسانی 1.1.0 هم می‌توان‌به ویژگی‌های اضافه شده به Nearby Play و همچنین اضافه شدن LAN Play اشاره کرد. اگر در حالت دستی از کنسول خود استفاده می‌کنید و می‌خواهید مراحل مختلفی را بسازید، می‌توانید از ویژگی صفحه لمسی درکنار دکمه‌های حرکتی نینتندو سوییچ استفاده کنید.

بازی Super Mario Maker 2 توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

نینتندو با Super Mario Maker 2 یک‌بار دیگر نشان داد که یک بازی انحصاری فوق‌‌العاده باید چه ویژگی‌‌ای داشته باشد. این بازی، نه تنها برای عاشقان دنیای ماریو و بازی‌های پلتفرمر، بلکه برای طراحان بازی و ایده‌پردازان تجربه‌ای فوق‌العاده است. گزینه‌های تقریبا بی‌شمار و تعداد مراحل خوب بسیار زیاد Super Mario Maker 2 را به بازی‌ای تبدیل کرده است که مانند نسخه قبلی خود مشمول گذر زمان نخواهد شد و تا سالیان سال توانایی سرگرم کردن گیمر را دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده