// چهار شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

بازی های پولی ماه سپتامبر 2019 که برای موبایل منتشر شدند

در نهمین ماه از سال ۲۰۱۹ میلادی، بازی‌های جدید و جذابی مانند Lock's Quest و NBA 2K20 برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شدند.

در ماه سپتامبر ۲۰۱۹، بازی‌های پولی جذابی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده که از پازل‌های جذابی مانند inbento و Vestigium تا ماجراجویی‌های جذابی مانند This Is The Police 2 را شامل می‌شوند. با پشت سر گذاشتن ماه سپتامبر اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های پولی منتشر شده در این ماه برویم.

 زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به‌دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز جمعه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. در ادامه با بهترین بازی های پولی ماه سپتامبر همراه زومجی باشید.

Downwell

Downwell

اولین بازی فهرست بهترین‌ بازی‌های پولی ماه گذشته، بازی اندروید و آیفون Downwell است که هر چند یک بازی جدید نیست اما به خاطر انتشار دوباره‌ی آن، فرصتی پیش آمد تا در این فهرست نگاهی‌ کوتاه به آن بیاندازیم. Downwell که در ماه ژوئیه به خاطر یک سری مشکلات از گوگل‌پلی حذف شده بود؛ اکنون با رفع آن مشکلات دوباره قابل دانلود است. این بازی که با قیمت ۲.۹۹ دلار در اپ‌استور و گوگل‌پلی حضور یافته است، یک بازی ماجراجویی و اکشن است که با گرافیکی خاص و نوستالژیک در اختیار بازیکان قرار گرفته است. Downwell درباره‌ی ماجراجویی یک پسر جوان به اعماق یک چاه راز آلود در پی یافتن گنج‌های قیمتی است که دارای مراحلی سراسر اکشن است. نکته‌ی جذاب مراحل Downwell این است که هر مرحله و تجربه‌ی بازیکنان در این چاه، به‌صورت تصادفی ساخته می‌شود و به همین دلیل هیچ دو ماجراجویی آن‌ها مشابه نخواهد بود و این موضوع ارزش تکرار بازی را بسیار بالا می‌برد. بازی از گرافیکی ساده و خاص استفاده می‌کند که در طراحی‌های آن فقط سه رنگ سفید و سیاه و قرمز حضور دارند. گیم‌پلی بازی Downwell بسیار جذاب و درگیر کننده است و بازیکنان اگر با گرافیک بازی که خاص و منحصر‌به‌فرد است مشکلی نداشته باشند می‌توانند از تجربه یافتن گنج در اعماق ترسناک این چاه لذت ببرند.

دانلود بازی Downwell

Football Drama

Football Drama

 Football Drama متفاوت‌ترین بازی پلتفرم موبایل با نگاه و دید ورزشی و فوتبالی است که بازیکنان را به یک تجربه هیجان انگیز از مربی گری در دنیای فوتبال می‌برد. اشتباه نکنید؛ Football Drama قرار نیست از شما یک پپ گواردیولای جدید بسازد و با پیاده‌سازی سیستم‌های فوتبالی به قهرمانی دست یابید. در این بازی همان‌طور که از نامش پیداست بیشتر روی بخش درام فوتبال تمرکز شده است و بازیکنان باید با اتخاذ تصمیمات صحیح پیش روند. در بازی Football Drama بازیکنان در نقش روکو گالیانو (Rocco Galliano)، یک سرمربی اهل مارسی قرار می‌گیرند که آخرین تجربه‌اش در مربی گری سال‌ها قبل به طرز نه چندان جالبی به اتمام رسید. اکنون مالک ثروتمند باشگاه Calchester Assembled Football Club تصمیم گرفته تا با سپردن تیمش به شما که حال و روز مناسبی ندارد، به اوضاع آن سرو سامانی بدهد. بازیکنان در این بازی با ۱۸ هفته از هیجان فوتبال و زندگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و باید به بهترین نحو ممکن انتخاب کنند. Football Drama دارای چندین پایان مختلف است که براساس تصمیمات بازیکنان شکل می‌گیرد و بازی دارای ارزش تکرار بسیار بالایی است. گرافیک و طراحی بازی نیز بسیار زیبا و خاص است و بازیکنان به خوبی با روایت داستان سرمربی روکو همراه می‌شوند.

دانلود بازی Football Drama

inbento

inbento

بازی inbento اثری ساده برای کودکان با قیمت ۲.۹۹ دلار است که پازل‌های جذاب و خلاقانه‌ای در مورد گربه‌ها و غذاها به بازیکنان ارائه می‌دهد. بازیکنان باید در بیش از ۱۰۰ مرحله با رعایت الگو، غذاهای موردنظر را به‌طور مشخص در جعبه‌های bento قرار دهند. بازی inbento بدون دیالوگ و صداگذاری شخصیت‌ها، یک داستان جذاب و دوست داشتنی درباره‌ی گربه‌ها روایت می‌کند. الهام گرفته از فرهنگ‌ ژاپنی، inbento یک اثر چالش برانگیز درباره‌ی هنر آشپزی است که با طراحی زیبا و هنرمندانه‌ی خود بازیکنان خردسال را به خود جلب می‌کند. گرافیک و انیمیشن‌های بازی برای کودکان جالب توجه است و از صحنه‌های کارتونی برای اکثر بخش‌های بازی استفاده شده است.

دانلود بازی inbento

Lock

Lock's Quest

یکی از گران‌ترین بازی‌های فهرست این ماه بهترین بازی‌های پولی، بازی Lock's Quest است که یک اثر استراتژی و دفاع از برج است که با قیمت ۷.۹۹ دلار برای گوشی‌های اندروید و آیفون‌ها منتشر شده است. این بازی که در ابتدا برای نینتندو دی اس ساخته شده بود، اکنون روی کنسول‌ها و PC و گوشی‌های هوشمند قابل تجربه است. بازیکنان در بازی Lock's Quest یک تجربه دفاع از برج ۷۵ روزه را پیش رو دارند که در طول این مدت با روایتی زیبا از داستانی گیرا نیز مواجه می‌شوند. در این بازی بازیکنان در نقش شخصی به نام Lock قرار می‌گیرند که به روستای کوچک او حمله می‌شود و این حمله باعث شروع جنگی بین Kingdom Force و Clockwork Army می‌شود. بازیکنان در هر مرحله از بازی Lock's Quest باید با استفاده صحیح از دام‌ها، رگبارها و دیگر اسحله‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، دربرابر موج‌هایی از حملات ارتش Clockwork مقاومت کنند و مانع ورود آن‌ها به شهر‌ها و روستاها شوند. این بازی علاوه‌بر روایتی شیرین و گیم‌پلی درگیرکننده، با گرافیکی جذاب و نوستالژیک بازیکنان را به خود جذب می‌کند. حالت‌های متنوع بازی مانند حالت بی انتها درکنار حالت اصلی بازی باعث شده تا بازیکنان بتوانند ساعت‌ها در دنیای بازی به نبرد بپردازند و باتوجه‌به گیم‌پلی جذاب و متنوع آن به خوبی سرگرم شوند.

دانلود بازی Lock's Quest

NBA 2K20

NBA 2K20

NBA 2K20 یکی از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین آثار منتشر شده در فهرست بهترین‌ بازی‌های پولی ماه سپتامبر محسوب می‌شود که به‌طور سالیانه مخاطبان زیادی آن را روی پلتفرم‌های مختلف تجربه می‌کنند. این بازی که با گرافیک خیره کننده، گیم‌پلی سریع و جذاب توانسته علاقه مندان به رشته‌ی بسکتبال را به خود جذب کند، امسال با قیمت ۵.۹۹ دلار برای iOS و اندروید عرضه شده است. از آنجایی که سری بازی NBA 2K به‌طور سالیانه عرضه می‌شود، طرفداران مشتاقند تا ویژگی‌های جدید، حالت‌های مختلف و تغییرات بازی نسبت به نسخه سال قبل را بدانند. در نسخه‌ی امسال، در بخش گیم‌پلی و گرافیک بازی، جزییاتی مانند بهینه‌سازی کنترل‌های لمسی و به‌روزرسانی لباس‌های تیم‌ها رخ داده است اما بخش جذاب NBA 2K20، بخش ۳ به ۳ و خیابانی آن است که در این نسخه به بازی اضافه شده است. همچنین حالت‌های مختلفی برای بازی کردن مانند My Carreer، NBA Stories و حالت General Manager در NBA 2K20 حضور دارند تا بازیکنان با دنیایی از محتوای سرگرم کننده در جهان بسکتبال مواجه باشند. تجربه‌ی رشد از بسکتبال بین کالجی تا بازی کردن درکنار بهترین‌ها در NBA در بخش My Career و پنج داستان جدید در بخش Stories، بسکتبال‌دوستان را به خوبی راضی خواهد کرد. نسخه‌ی جدید NBA 2K20 از بسیاری از جنبه‌ها نسبت به سال قبل پیشرفت کرده است و حالا با اضافه شدن پشتیبانی از کنترلر‌های گیمینگ، لذت تجربه‌ی NBA 2K20 چند برابر نیز شده است.

دانلود بازی NBA 2K20

Perchang

Perchang

بازی پازلی و آرکید Perchang ساخته‌ی استودیویی به همین نام یکی دیگر از بازی‌های پولی درجه یک است که در ماه سپتامبر با قیمت ‍۱.۹۹ دلار برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شد. بازیکنان در بازی جذاب Perchang با ۶۰ مرحله از معماهای تازه روبه‌رو می‌شوند که در هر کدام باید توپ‌ها را از یک سمت صفحه به سمت دیگر ببرند. وجود مکانیسم‌های بسیار جذاب و متفاوت در بازی Perchang باعث شده تا بازیکنان در طول این ۶۰ مرحله به خوبی سرگرم شوند. مکانیسم‌های فیزیکی بازی برای حل معماهای هر مرحله بسیار جذاب هستند و بازیکنان می‌توانند با استفاده از سیستم‌هایی مانند پورتال‌ها یا پرتاب شدن توپ‌ها، آن‌ها را به سمت دیگر صفحه برسانند. بازی از طراحی و گرافیک مدرن و به روزی استفاده می‌برد که یک تجربه‌ی بصری فانتزی و جذابی برای بازیکنان رقم می‌زند. بازی Perchang یک بازی پازل و معمایی جذاب است که با کنترل‌های ساده، گیم‌پلی چالش برانگیز و گرافیک مدرن علاقه مندان به این سبک بازی‌ها را سرگرم می‌کند.

دانلود بازی Perchang

RPG Ambition Record

RPG Ambition Record

 مانند دیگر فهرست‌های بهترین بازی‌های پولی ماه،‌این ماه نیز شاهد حضور یک اثر RPG ژاپنی به نام RPG Ambition Record هستیم. RPG Ambition Record مانند دیگر بازی‌های این فهرست، دارای برچسب قیمتی ۷.۹۹ دلار است و برای گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل iOS و اندروید منتشر می‌شود. گیم‌پلی بازی یک اثر کلاسیک نقش آفرینی ژاپنی است که علاقه مندان و طرفداران مخصوص به خود را دارد و در این بخش شاهد نوآوری و ایده‌ی جدیدی نیستیم. در بخش داستانی نیز بازیکنان در نقش رافايل یک شمشیر زن قهار قرار می‌گیرند که از اشخاص مورد اعتماد پادشاه است. خط داستانی بازی از پیچ و خم‌ها و جذابیت‌های خوبی برخوردار است و می‌توان از این بخش به‌عنوان نقطه قوت بازی نام برد. RPG Ambition Record  از لحاظ گرافیکی نیز نسبت به دوستان ژاپنی خود، وضعیت بهتری دارد و با یک بازی اکشن و نقش آفرینی سه‌بعدی جذاب طرف هستیم. اگر از طرفداران این سبک هستید یا بازی‌های نقش آفرینی ژاپنی را دنبال می‌کنید، RPG Ambition Record ساخته‌ی Kotobuki Solution جدیدترین گزینه‌ی موجود در اپ‌استور و گوگل پلی است.

دانلود بازی RPG Ambition Record

SimpleRockets 2

Simple Rockets 2

Simple Rockets 2 یکی از جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین بازی‌های فهرست این ماه به شمار می‌رود که بازیکنان در آن می‌توانند در یک بازی شبیه‌ساز، به‌صورت سه‌بعدی موشک‌ها، Roverها و بسیاری از وسیله‌های جذاب فضایی را بسازند و آن‌ها را آزمایش کنند. بازی Simple Rockets 2 ساخته‌ی استودیوی Jundroo LLc با قیمت ۴.۹۹ دلار هم اکنون در گوگل‌پلی و اپ‌استور قابل دانلود است و یک تجربه جذاب انتظار بازیکنان را می‌کشد. به‌دلیل جزئیات بالا و گرافیک خوب بازی، فهرست دستگاه‌های پشتیبانی‌شده در صفحه بازی در فروشگاه‌های دانلود نرم‌افزار نوشته شده است و بازیکنان قبل از خرید بازی باید از سازگار بودن بازی با مدل گوشی‌ هوشمندشان مطمئن شوند. جزئیات خیره کننده در ساخت، فیزیک و پرتاب موشکها در بازی Simple Rockets 2 بسیار جذاب است و بازیکنان می‌توانند موتور‌های شخصی‌سازی‌شده مخصوصی را برای موشک و جت خود بسازند. گرافیک سه‌بعدی و سطح بالای بازی باعث شده تا این تجربه از همیشه واقع گرایانه‌تر باشد و بازیکنان به خوبی با مکانیسم‌های ساخت یک موشک و امتحان کردن آن آشنا شوند. در بازی Simple Rockets 2 سیارات با ویژگی‌های مختلف طرحی شده‌اند و بازیکنان می‌توانند پس از تکمیل، موشک یا هر وسیله‌ی دیگر مانند Rover یا ماهواره‌ها را در فضاهای بسیار مختلفی امتحان کنند. همچنین قابلیت آنلاین بازی کردن باعث شده تا بازیکنان بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و از تجربیات و ساخته‌های همدیگر اطلاع پیدا کنند.

دانلود بازی Simple Rockets 2

Slender Man Dark Forest

Slender Man Dark Forest

تازه‌ترین عضو خانواده‌ی بزرگ بازی‌های شخصیت ترسناک مشهور Slender Man، بازی Slender Man Dark Forest است که با قیمت ۰.۹۹ دلار توسط AGaming + برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شده است. بازی دارای گیم‌پلی چالش برانگیز، طراحی‌های جذاب و تاریک است که این عوامل باعث شده تا با یک بازی ترسناک خوب مواجه باشیم. گیم‌پلی بازی Slender Man Dark Forest، به گشت‌و‌گذار بازیکنان برای یافتن چند مدرک گمشده در یک جنگل مرموز و تاریک خلاصه می‌شود و چالش اصلی این است که Slender Man مدام در تعقیب شما است و کار شما را برای پیدا کردن آن‌ها بسیار سخت می‌کند. بازی از نظر تجربه‌ی گرافیکی بسیار درجه یک است و بازیکنان به خوبی در دنیای بازی غرق خواهند شد. انیمیشن‌های بازی بسیار خوب و روان پیاده‌سازی شده‌اند و صحنه‌های ترسناک بازی نیز کار خود را به درستی انجام می‌دهند. Slender Man Dark Forest شاید ترسناک‌ترین اثر منتشر شده از این شخصیت راز آلود نباشد اما قطعا تجربه‌ی آن برای بازیکنان و علاقه مندان این سبک بازی‌های آرکید و ترسناک خالی از لطف نیست.

دانلود بازی Slender Man Dark Forest

SNIKS

SNIKS

SNIKS موجوداتی مشابه کرم‌های شب‌تاب یا مارهای رنگی کوچک‌اند که کارشان خوردن میوه‌های مختلف و خوش مزه است. در این بازی Casual و پازلی بازیکنان باید SNIKهای گره خورده به هم را نجات دهند تا آن‌ها بتوانند کل میوه را به‌راحتی نوش جان کنند. SNIKS ساخته‌ی Shelly Alon است و علاقه مندان می‌توانند برای تجربه‌ی آن، بازی را از اپ‌استور و گوگل‌پلی با قیمت ۲.۹۹ دلار خریداری کنند. بازی SNIKS از گیم‌پلی جذابی برخوردار است و بازیکنان با یک چالش جدید و متفاوت در طول ۱۱۰ مرحله‌ی بازی مواجه می‌شوند و هر کدام از این مراحل جداگانه طراحی شده‌اند. بازیکنان باید در این مراحل، هر کدام از SNIKS را به تکه میوه‌ی هم رنگ خود برسانند. البته این موضوع آن قدرها هم آسان نیست و بازیکنان در مراحل جلوتر کار بسیار سختی را پیش رو دارند. همچنین SNIKS علاوه‌بر چالش‌های ذهنی، یک تجربه‌ی بصری زیبا و رنگارنگ را برای بازیکنان رقم می‌زند. میوه‌های متفاوت، محیط‌های مختلفی هستند که مراحل بازی در آن‌ها رخ می‌دهند.

دانلود بازی اندروید SNIKS

Stomped!

Stomped!

Stomped! یک بازی جذاب و سرگرم کننده‌ی ورزشی ساخته شده توسط استودیوی Noodlecake Studios است که با قیمت ۲.۹۹ دلار برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شده است. یک اثر جذاب با گیم‌پلی بسیار نفس گیر و گرافیکی که در عین سادگی بازیکنان را به خود جلب خواهد کرد، توانسته تا یک تجربه‌ی سرگرم کننده نام بگیرد و به فهرست بهترین بازی‌های پولی ماه سپتامبر راه پیدا کند. در بخش گیم‌پلی پس از گذراندن چند مرحله‌ی آموزشی بازیکنان به مراحل اصلی بازی می‌رسند. جایی که باید با تمرکز و دقت بالا، کمبوهای مختلف را با مکانیسم‌های متنوع اسکیت برد و اسنو برد بسازند و از آن‌ها برای عبور از کوه‌های پوشیده از برف استفاده کنند. ۳۶ مرحله‌ی مختلف در ۶ کوه مختلف با طراحی‌های زیبا و متنوع در Stomped انتظار بازیکنان را می‌کشد تا با ۶ کاراکتر، حالت‌های مختلف بازی را تجربه کنند. در هر مرحله ۹ چالش مخصوص وجود دارد که باعث می‌شود تا مراحل Stomped از ارزش تکرار بالایی برخوردار شوند. کنترل‌های بازی نیز به خوبی برای صفحه‌های لمسی بهینه‌سازی شده‌اند و علاقه‌مندان می‌توانند به‌راحتی به انجام دادن حرکات نمایشی و کمبوهای مختلف بپردازند.

دانلود بازی Stomped!

This Is the Police 2

This Is the Police 2

 This Is the Police 2 اثری است که با تلفیق زانر‌های مختلفی مانند معمایی و شبیه‌سازی، یک اثر به یاد ماندنی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. در این بازی، قاچاقچیان و خلافکاران شهر را به نابودی کشیده‌اند و بازیکنان باید با کنترل کلانتری مخصوص شهر، برای رسیدن شهر به آرامش و نظم تلاش کنند. This Is the Police 2 یک بازی مدیریتی و شبیه‌ساز داستان محور است که در بخش داستانی آن، لیلی رید که یک کلانتر جوان است باید با جک بوید همکاری کند و شروران شهر را شناسایی کند. بازی دارای گیم‌پلی متنوعی است و گرافیک بازی نیز در سطح بالایی قرار دارد. در بخش گیم‌پلی، از دستگیری و درگیری با مجرمان تا تحقیق و بازجویی به عهده‌ی بازیکنان است و بازیکنان باید تمامی این کارها را با تخصص و دقت بسیار بالایی انجام دهند. همچنین در This Is the Police 2، مدیریت کلانتری نیز در اختیار بازیکنان است و استخدام، پرورش و تقسیم افسران و نیروهای انتظامی هم در گیم‌پلی بازی گنجانده شده است. در بخش گرافیک نیز، میان پرده‌های بازی از گرافیک و رنگ و لعاب خاص برخوردار هستند و به خوبی بازیکنان را با جریان بازی همراه می‌کنند. This Is the Police 2 به خوبی توانسته اشکالات نسخه‌ی اول را برطرف کند و بازیکنان را ساعت‌ها به خود مشغول کند. علاقه مندان می‌توانند This Is the Police 2 را با قیمت ۶.۹۹ دلار از اپ‌استور و گوگل‌پلی دانلود کنند.

دانلود بازی This Is the Police 2

Tropico

Tropico

Tropico با اختلاف گران‌ترین بازی فهرست بهترین بازی‌های پولی ماه سپتامبر با قیمت ۱۱.۹۹ دلار است که در پلتفرم موبایل قیمت بالایی به حساب می‌آید. دلیل این قیمت بالا این است که Tropico درواقع نسخه‌ی پورت شده از بازی Tropico 3 است که برای پلتفرم‌های دیگر منتشر شده بود و در ماه سپتامبر برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شد. در این بازی بازیکنان در نقش رهبر یک جزیره در دریای کارائیب قرار می‌گیرند که منابع دست نخورده‌ی بسیاری دارد و مردم با انتخاب این رهبر جدید برای رسیدن به یک آینده‌ی روشن امیدوار شده‌اند. بازی Tropico یک بازی شبیه‌سازی است و بازیکنان باید در آن با کنترل تمام جوانب، مدیریت و رهبری این جزیره را به دست بگیرند. رسیدگی به مسائل اجتماعی، سیاسی مانند سیاست بین‌المللی یا ساخت ارتش و گسترش شهرها و راه‌ها تنها بخشی از گیم‌پلی جذاب Tropico  است. با داشتن ۲۵ ساعت گیم‌پلی تنها در بخش داستانی و بیش از ۱۰۰ ساعت محتوا برای بخش‌های مختلف این جزیره جذاب، بازیکنان با یک تجربه‌ی کاملا سطح بالا طرف هستند و تنوع انتخاب بسیار بالا است. بازیکنان می‌توانند Tropico را به یک جزیره تفریحی گردشی جهانی تبدیل کنند یا از آن یک غول صنعتی بسازند. نکته‌ی قابل‌توجه برای علاقه‌مندان این است که برای تجربه‌ی Tropico به ۲.۵ گیگ فضای خالی و اندروید ۸ و بالاتر نیاز دارند و در صفحه‌ی گوگل‌پلی بازی می‌توانند فهرست دستگاه‌های پشتیبانی‌شده را مشاهده کنند.

دانلود بازی Tropico

Vestigium

Vestigium

Vestigium از آن دسته‌ بازی‌های پازل و معمایی است که ذهن و حافظه بازیکنان را به خوبی به چالش می‌کشد. یک بازی پازلی و کارتی که با گیم‌پلی چالش برانگیز، گرافیک رنگارنگ و فانتزی و داستانی درگیر کننده بازیکنان را به خوبی سرگرم می‌کند. گیم‌پلی Vestigium در یک صفحه رخ می‌دهد که بازیکنان باید با به خاطر سپردن یک مسیر، پس از ناپدیدن شدن آن، با استفاده‌ی صحیح از کارت‌های خود مراحل بازی را پشت سر بگذارند. بازی دارای ۴۵ مرحله‌ی جذاب است که به‌طور دستی طراحی شده‌اند و در چهار دنیای مختلف مثل جزایر و صحرا دسته‌بندی شده‌اند. دنیاها و محیط‌های بازی بسیار زیبا طراحی شده‌اند و تجربه‌ی مراحل رنگارنگ و فانتزی بسیار لذت بخش است. مراحل بازی دارای محدودیت زمانی نیستند و بازیکنان می‌توانند Vestigium را با خیال راحت در هر زمان و مکانی تجربه کنند. این بازی با قیمت ۱.۹۹ دلار یک تجربه‌ی کامل و بدون تبلیغات را ارائه می‌کند و بازیکنان می‌توانند Vestigium را به‌صورت کاملا آفلاین تجربه کنند.

دانلود بازی Vestigium


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده