// چهار شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Gravity Man: کنترل جاذبه

در ادامه‌ی مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل، این بار نوبت به یک بازی‌  فانتزی به نام ‎Gravity Man که یک بازی آرکید و Casual است، رفته‌ایم. با معرفی این بازی در زومجی همراه باشید.

بسیاری از مخاطبان بازی‌های پلتفرم موبایل، بازیکنانی هستند که به‌دنبال سرگرم شدن و گذراندن مدت کوتاهی در زمان‌هایی مانند اوقات انتظار یا مسافرت‌ها هستند و بازی‌های ساده و بی دردسر را تجربه می‌کنند. این دسته از بازی‌ها دارای چند ویژگی بارز مانند ایده‌ی کلی ساده، کنترل‌های یک دستی و قابلیت بازی کردن آفلاین هستند و عموما از گیم‌پلی پیچیده یا گرافیک بالایی برخوردار نیستند. بازی آیفون Gravity Man ساخته‌ی AR Entertainment یکی از همین دست بازی‌ها محسوب می‌شود که به‌طور انحصاری برای گوشی‌های آيفون و آیپدها عرضه شده است. این بازی به‌طور رایگان از اپ‌استور قابل دانلود است و علاقه مندان می‌توانند Gravity Man را با حجمی حدود ۱۱۰ مگابایت دانلود کنند. در این بازی شاهد حضور خریدهای درون برنامه‌ای برای تهیه کردن سکه‌های بازی هستیم که تاثیر آنچنانی در گیم‌پلی بازی ندارند و بیشتر در جنبه ظاهری کاربرد دارد. همچنین زومجی به‌صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

GravityMan
GravityMan
GravityMan

در بازی Gravity Man بازیکنان در نقش یک فضانورد قرار می‌گیرند که در فضا گم شده است و ارتباطش با پایگاه به‌طور کامل قطع شده است. البته این فضانورد تجهیزات جذابی دارد که می‌تواند جاذبه را واژگون کند و بازیکنان باید با استفاده از این دستگاه، مراحل بازی را پشت سر بگذرانند. مراحل بازی از تنوع بسیار خوبی برخوردار هستند و در بخش‌های متفاوت موشک، هر مرحله چالش خاصی را ارائه می‌کند. با توجه با ساده بودن کنترل بازی که با لمس‌های کوتاه انجام می‌شود، مکانیسم‌های مختلف در مراحل بازی باعث جذاب‌تر شدن Gravity Man می‌شوند. مکانیسم‌هایی مانند پورتال‌ها، سوییچ‌های مختلف باعث می‌شوند تا بازیکنان در مراحل بازی با چالش شیرینی مواجه شوند.

Gravity Man از بازی‌های ساده‌ای است که تجربه‌ی آن روی آیفون بسیار لذت بخش است

بازی Gravity Man دارای حالت‌های مختلف گیم‌پلی مانند حالت تاریک، حالت اورژانسی و مراحل بزرگ یا بسیار سریع است که مراحل تکراری بازی را متنوع می‌کنند و تجربه‌ی دوباره آن‌ها را ممکن می‌کند. حالت اورژانسی بخش است که مراحل باید در مدت زمان کوتاهی انجام شود و در حالت بسیار سریع، واکنش‌ها و دقت بازیکنان به چالش کشیده می‌شود.

 بازی آيفون Gravity Man از طراحی‌ و گرافیک بسیار خوش رنگ و زیبایی بهره می‌برد و در اوج سادگی، بازیکنان مراحل چشم‌نوازی را تجربه‌ می‌کنند. استفاده از رنگ‌هایی از یک خانواده مانند انواع آبی و سورمه‌ای و بنفش در تمامی‌ بخش‌های بازی، ظاهری یک دست و درجه یک به بازی داده است. همچنین مراحل بازی دارای تنوع خوبی هستند و شاهد مراحل تکراری در بازی نیستیم. اضافه شدن مکانیسم‌ها در مراحل جلوتر نیز بازی را بیش‌ازپیش سرگرم کننده می‌کند. عملکرد بازیکنان در مراحل بازی براساس زمان و نحوه ی انجام پازل‌های بازی توسط سیستم ۳ ستاره‌ای سنجیده می‌شود و بازیکنان می‌توانند با کسب تعداد مشخصی ستاره،‌ مراحل تازه‌تری را باز کند. در بخش ظاهری بازی، بازیکنان می‌توانند با جمع آوری سکه‌ها یا ازطریق جوایز روزانه بازی،  لباس‌های مخصوص و متفاوت را باز کنند که اکثر این لباس‌ها جنبه‌ی ظاهری دارند. البته لباس Lightspeed حالت بازی خاصی به همین نام را باز می‌کند که در این مراحل سرعت حرکت بسیار بالاست و کنترل آن برای بازیکنان بسیار سخت‌تر خواهد بود.

GravityMan
GravityMan
GravityMan

Gravity Man یک بازی تفننی (Casual) رایگان است که محتوای بسیار خوبی در بخش تنوع گیم‌پلی و تجربه‌ی بصری چشم نواز را به بازیکنان ارائه می‌دهد. به همین دلیل Gravity Man از بازی‌های خوش ساختی است که برای پر کردن اوقات فراغت و مواجه شدن با چالشی جدید بسیار مناسب است.

دانلود بازی Gravity Man


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده