// شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵

مشترکین ایکس باکس گیم پس ۴۰ درصد بیشتر از قبل به تجربه بازی ها می‌‌پردازند

آگوستینو سیمونتا، رهبر بخش ID@Xbox، در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده که کاربران Xbox Game Pass بیش از ۴۰ درصد نسبت به گذشته به تجربه بازی‌ها می‌پردازند؛ 

مایکروسافت به‌واسطه سرویس Xbox Game Pass سعی کرده است سرویس اشتراکی مناسب و مورد استفاده‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد. در جریان این سرویس به‌صورت ماهیانه تعدادی بازی به فهرست بازی‌های ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند و ازطرفی تعدادی از بازی‌ها هم حذف می‌شوند. سخت است که بگوییم این سرویس تا چه اندازه به‌نفع مایکروسافت کار کرده است، اما موردی که به‌وضوح شاهد آن هستیم، این است که بازیکنان متعددی توانسته‌اند با کمترین هزینه بازی مورد نظر خود را در روز عرضه یا حتی چند ماه پس از عرضه تجربه کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، آگوستینو سیمونتا، رهبر بخش ID@Xbox، در جدیدترین گفت‌وگوی خود اطلاعات جدیدی را از سرویس Xbox Game Pass منتشر کرده است. وی اعلام کرده است که کاربران سرویس Xbox Game Pass تقریبا ۴۰ درصد نسبت به گذشته به بازی کردن می‌پردازند. همچنین این آمار تنها به بازی‌های داخل سرویس گیم‌پس ختم نمی‌شود، بلکه مشترکین این سرویس به فروشگاه‌ها رفته و سایر بازی‌ها و همچنین بازی‌هایی را که داخل سرویس گیم‌پس هستند، خریداری می‌کنند.

در ادامه مشخص شده است که ۹۱ درصد کاربران اعلام کرده‌اند که ‌وجود سرویس گیم‌پس باعث شده است که آنها برخی از بازی‌ها را جداگانه خریداری کرده‌اند. وی دراین‌باره می‌گوید:

اشخاصی که اشتراک گیم‌پس را خریداری می‌کنند، متعهدتر از قبل شده‌اند. آن ها بازی‌های رایگان زیادی برای تجربه دارند، اما به‌فروشگاه‌های مختلف رفته و حتی بازی‌های داخل سرویس را هم خریداری می‌کنند. در حالی که قبل از خرید اشتراک گیم‌پس این چنین کاری را انجام نمی‌دادند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا سرویس گیم‌پس موردی است که کاربران را به خرید بازی روی پلتفرم ایکس باکس وان تشویق کرده است؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده