// شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تیم‌های Griffin و G2 Esports راهی مرحله حذفی مسابقات Worlds 2019 بازی LOL شدند

دو تیم Griffin و G2 Esports با شکست رقبای خود در مرحله گروهی مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends راهی مرحله حذفی شدند.

ششمین روز مرحله گروهی مسابقات Worlds 2019 بازی League of Legends با حذف تیم‌های Cloud9 و Hong Kong Attitude همراه شد. تیم G2 Esports در آخرین بازی مرحله گروهی خود بالاخره اولین شکست خود را تجربه کرد. بعد از اتمام رقابت‌های مربوط‌ به گروه A مسابقات World Championship شاهد هم امتیاز شدن دو تیم Griffin و G2 Esports بودیم که هر دو تیم با داشتن پنج برد و یک باخت بایستی در بازی Tiebreaker سید اول گروه خود را مشخص می‌کردند. بازی که درنهایت در کمتر از ۳۰ دقیقه به نفع نماینده کره به پایان رسید و Tarzan در این بازی به‌عنوان باارزش‌ترین بازیکن بازی (MVP) انتخاب شد.

نتایج جام جهانی لیگ اف لجندز

تا به این لحظه چهار تیم G2 Esports، Griffin، FunPlus Phoenix و Splyce توانسته‌اند با کسب امتیاز لازم در مرحله گروهی مسابقات جواز حضور در مرحله حدفی را کسب کنند. امروز و فردا تیم‌های گروه C و D بایستی با یکدیگر روبه‌رو شوند تا چهار تیم دیگر مرحله حذفی مشخص شود. بازی‌های گروه C قرار است از امروز ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران پیگیری شود و تیم‌های گروه D نیز فردا به مصاف هم خواهند رفت.

 دیدارهای روز هفتم مرحله گروهی (به وقت تهران)

تیمزمان بازیتیم
Royal Never Give Up۱۵:۳۰SK Telecom T1
Clutch Gaming۱۶:۳۰Fnatic
Fnatic۱۷:۳۰SK Telecom T1
Royal Never Give Up۱۸:۳۰Clutch Gaming
SK Telecom T1۱۹:۳۰Clutch Gaming
Fnatic۲۰:۳۰Royal Never Give Up

در صورتی که طرفدار ورزش الکترونیک، مخصوصا بازی League of Legends هستید، بهتر است که بازی‌های امروز را دنبال کنید. رقابت‌های گروه C با حضور تیم‌های SK Telecom T1، Fnatic، Royal Never Give Up و Clutch Gaming پیگیری خواهد شد که قبل از شروع مسابقات به‌عنوان گروه مرگ معرفی شده بود. علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده مسابقات می‌توانند از کانال riotgames در توییچ استفاده کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده