// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳

توسعه بازی Divinity: Fallen Heroes تا مدت زمان نامعلومی متوقف شد

ساخت بازی Divinity: Fallen Heroes به‌دلیل کمبود منابع و زمان کافی برای مدت نامشخصی متوقف شد.

هنگامی که Larian Studios اعلام کرد که در حال کار روی بازی Baldur’s Gate 3 است، پاسخ طرفداران به این خبر به‌طور کلی مثبت بود. بااین‌حال با گذشت زمان، سؤال‌هایی در مورد سرنوشت بازی Divinity: Fallen Heroes که ادامه‌ی نسخه‌ی قبلی این مجموعه یعنی بازی Divinity: Original Sin II بود، پدیدار شد. استودیوی لاریان (Larian Studios) در آن زمان در حال همکاری با استودیوی لاجیک آرتیستس (Logic Artists) بود که با سری بازی‌های Expeditions خود معروف شد.

Larian Studios در بیانیه اخیر خود اعلام کرد که توسعه بازی نقش آفرینی تاکتیکی Divinity: Fallen Heroes متوقف خواهد شد. این استودیو در ادامه گفت:

ما بیش از یک سال می‌شود که پیش از اعلامیه تاریخ ۷ فروردین با Logic Artists کار می‌کردیم. اگرچه ما پس از اعلام اطلاعیه با استقبال خوب و پر انرژی طرفداران مواجه شدیم، در طی چند ماه گذشته ما موضوعات بسیاری را مورد توجه قرار داده‌ایم و امروز آماده گفت‌وگو در مورد آینده‌ی آن هستیم. در ابتدای کار، ما برای تاریخ انتشار نوامبر ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی کرده بودیم اما به تدریج برای همه‌ی کسانی که در حال کار روی این پروژه‌ بودند، مشخص شد که بازی به زمان و منابعی به مراتب بیشتر از منابع موجود در حال حاضر برای توسعه‌ی مناسب و پایدار این پروژه نیاز دارد.

Larian Studios روی بازی Baldur’s Gate 3، که به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد، تمرکز خواهد کرد و همچنین استودیو Logic Artists کار روی سری Expeditions خود را ادامه خواهد داد. لاریان از هواداران بابت تأخیر خوردن بازی Divinity: Fallen Heroes معذرت خواهی کرد اما اعلام کرد که هنوز هم قصد دارد به این پروژه برگردد.

ما متاسفیم که بازیکنان هیجان‌زده Fallen Heroes باید یک مدت زمان نامشخص را برای انتشار این بازی منتظر بمانند اما عمیقا اعتقاد داریم که ساخت بازی Divinity: Fallen Heroes باید در بازه‌ی زمانی‌ای انجام شود که امکان توسعه‌ی مناسب را داشته باشد. ما برای کارهایی که برای پروژه‌ی Fallen Heroes انجام شده است ارزش قائل هستیم و اگرچه بابت وضعیت کنونی آن متاسفیم اما همه‌ی ما قبول داریم که یک بازی عالی در بطن آن مخفی است که بالاخره زمانی به دست بازیکنانی که منتظر آن هستند، خواهد رسید.

Divinity: Fallen Heroes

استودیوی Logic Artists نیز طی بیانیه‌ای در این رابطه اعلام کرد:

همیشه توقف یک پروژه هیجان انگیز بسیار ناراحت کننده است اما گاهی اوقات واقعیت‌ برنامه‌های توسعه و زمان انتشار به‌گونه‌ای پیش می‌روند که کنترل آن از دست هر کسی خارج است. برای ما همکاری با استودیو Larian روی آی پی Divinity آن‌ها باعث افتخار بوده است و همه در استودیو Logic Artists از استقبال و کمک استودیو لاریان در طی این پروژه متعجب شدند. بدون شک ما موارد زیادی در طی این تجربه آموخته‌ایم که در آینده به نفع پروژه‌های خودمان خواهد بود و ما همیشه از این تجربه سپاسگزار خواهیم بود. هم‌اکنون تیم اصلی ما روی قسمت سوم سری Expeditions و یک آی پی جدید متمرکز است و ما بهترین‌ها را برای بازی Baldur’s Gate 3 از استودیو Larian آرزو می‌کنیم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا آن را بازی کنیم! 

بازی Divinity: Fallen Heroes قرار بود دنباله‌ای برای بازی Original Sin 2 با چاشنی بازی XCOM باشد. بازیکنان به‌عنوان فرماندار کشتی Lady Vengeance تیم‌هایی را برای مقابله با تهدیدات مختلف فرماندهی می‌کردند. همچنین باتوجه‌به یک اعلامیه مطبوعاتی از سوی استودیوی لاریان مشخص شد که بازیکن‌ها می‌توانستند جریان بازی را تک‌نفره یا کوآپ تا سقف دو بازیکن نیز پیش ببرند.

بازی Baldur's Gate 3 هم‌اکنون در حال توسعه است و برای پی سی و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده