نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷

اولین تیزر تریلر فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway منتشر شد

شرکت سونی پیکچرز اولین تیزر تریلر رسمی فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway را منتشر کرد که در آن شاهد ماجراجویی جدید پیتر خرگوشه هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر رسمی فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway (پیتر خرگوشه ۲: فراری) منتشر شده است. کمپانی سونی پیکچرز امروز اولین تریلر دنباله فیلم Peter Rabbit (پیتر خرگوشه) را منتشر کرده که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم لایو اکشن/انیمیشن هستیم. در فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway خرگوش‌های سرکش و دوست داشتنی به‌همراه بی و توماس بازگشته‌اند و حال آن‌ها یک خانواده را تشکیل داده‌اند، اما علیرغم بهترین تلاش‌ها، به‌نظر نمی‌رسد که پیتر با تغییرات چندان کنار آمده باشد. پیتر با بیرون آمدن از باغ می‌خواهد به دنیایی پا بگذارد که از کارهای خرابکارانه و بد او استقبال شود، اما خانواده‌اش همه چیز را به خطر می‌اندازند تا او را پیدا کنند و پیتر باید بفهمد که می‌خواهد چه نوع حیوانی باشد. شما در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر فیلم Peter Rabbit 2 را در صفحه رسمی سونی پیکچرز در یوتیوب تماشا کنید.

جیمز کوردن در نقش پیتر، دیزنی ریدلی در نقش پنبه‌ای، مارگو رابی در نقش فلاپسی و راوی داستان، الیزابت دبیکی در نقش ماپسی و کالین موودی در نقش بنجامین بانی، برای صداپیشگی و رز بیرن در نقش بی و دامنل گلیسون در نقش توماس مک‌گرگور، از جمله بازیگران و صداپیشگان فیلم Peter Rabbit هستند که برای نقش آفرینی دوباره در دنباله آن بازگشته‌اند. همچنین دیوید اویلوو، بازیگر فیلم Selma (سلما) جدیدترین بازیگری است که به این جمع اضافه شده، اما نقش او هنوز مشخص نشده است. علاوه‌بر تریلر، سونی پیکچرز پوستر جدیدی از اولین پوسترهای رسمی فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway

پوستر فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway

فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده و یک هفته زودتر نیز در بریتانیا اکران خواهد شد. فیلم Peter Rabbit در سال ۲۰۱۸ اکران شد و با وجود دریافت نقدهای متوسط، توانست بیش از ۳۵۱.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۱۱۵.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۳۶ میلیون دلار دیگر در دیگر کشورهای جهان می‌شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده