// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

اسکین های هالووین بازی Mortal Kombat 11 معرفی شدند

استودیو ندررلم به مناسبت هالووین پوسته‌های مخصوصی را برای جید، کابال و لیو کنگ معرفی کرد که با قیمت ۵.۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

با نزدیک شدن به هالووین، استودیو و شرکت‌های بازیسازی سعی می‌کنند محتویات و رویدادهای مختلفی را برای بازی خود در دسترس قرار دهند که متناسب با حال‌وهوای جشن هالووین باشد. ازاین‌رو استودیو ندررلم (Netherrealm Studios)، سازنده و ناشر بازی Mortal Kombat 11، هم محتویات تزئینی جدیدی را برای کاراکترهای بازی خود درنظر گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ندررلم پک اسکین Masquerade را برای مورتال کامبت 11 درنظر گرفته است که هم‌اکنون عرضه شده و علاقه‌مندان با قیمت ۵.۹۹ دلار می‌توانند آن را خریداری کنند. با خرید این پک پوسته جدیدی را برای کاراکترهای جید، کابال و لیو کنگ دریافت خواهید کرد که ظاهری شبیه‌به کاستوم‌های هالووین دارد. پوسته Calavera Liu Kang این شخصیت‌ را شبیه‌ به اسکلت‌های مبارز کرده است. این در حالی است که The Wicked Witch کاراکتر جید را به یک جادوگر تبدیل کرده است. دراین‌میان می‌توان پوسته کابال را بهترین طراحی در میان سایر پوسته‌های Masquerade دانست، زیرا اسکین Psyko Killer بسیار به حال‌وهوای کابال و داستان او هم‌خوانی دارد.

کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از اسکین‌های پک Masquerade را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارند.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshcokers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده