// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

باندل Call of Duty: Modern Warfare کنسول پلی استیشن 4 پرو معرفی شد

سونی و اکتیویژن در جریان همکاری با یکدیگر، در روز عرضه Call of Duty: Modern Warfare باندل پلی استیشن 4 پرو این بازی را در دسترس قرار می‌دهند.

همکاری سونی و اکتیویژن (Activision) در صنعت بازی‌های ویدیویی مورد تازه‌ای نیست. در گذشته این شرکت اعلام کرده بود که در جریان همکاری خود با سونی، حالت Special Ops Survival را تنها در اختیار کاربران پلی استیشن 4 بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار می‌دهد. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، اکتیویژن به‌تازگی همکاری دیگری را با سونی انجام داده است. به‌تازگی باندل پلی استیشن 4 پرو بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر معرفی شده است که همزمان با بازی اصلی عرضه می‌شود. متاسفانه باندل معرفی شده، یک باندل ساده است. کاربران با خرید باندل کالاف دیوتی: مدرن وارفر، یک کنسول پلی استیشن 4 پرو مشکی یک ترابایتی به همراه بازی اصلی را دریافت خواهند کرد. همچنین سونی یک باندل PS4 Pro دیگر را هم تدارک دیده است که تنها فرق آن با باندل ذکر شده، این است که خریداران صاحب یک پلی‌استیشن 4 اسلیم می‌شوند و تنها برای کاربران اروپایی درنظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند باندل ذکر شده را ازطریق فروشگاه‌هایی مثل بست‌بای و آمازون ۳۹۹.۹۹ دلار پیش‌خرید کنند. بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

باندل پلی استیشن 4 پرو COD: Modern Warfare


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده