نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

وین بردی در فصل سوم سریال Black Lightning حضور خواهد داشت

وین بردی، بازیگر سریال How I Met Your Mother، در فصل سوم سریال ابرقهرمانی Black Lightning (بلک لایتنینگ) حضور دارد و نقش شخصیت Gravedigger را ایفا خواهد کرد.

وین بردی، بازیگر، خواننده و کمدین آمریکایی، در فصل سوم سریال ابرقهرمانی Black Lightning (بلک لایتنینگ) شبکه The CW حضور خواهد داشت و نقش شخصیت Gravedigger (گریودیگر/گورکن) را ایفا خواهد کرد. این شخصیت یکی سرباز ارتش در جنگ جهانی دوم بود که پس از آزمایشاتی که روی او صورت می‌گیرد، تبدیل به ابرسرباز می‌شود و قدرت، چالاکی و تدابیر جنگی وی بسیار بالا می‌رود و در مبارزات تن به تن نیز تخصصی ویژه دارد و هدف وی ساخت سرزمینی مستقل و خودمختار برای متاانسان‌ها (انسان‌هایی با قدرت ماروایی) است که همین موضوع باعث درگیری وی با شخصیت بلک لایتنینگ می‌شود.

جفرسون مایکل پیرس ملقب به بلک لایتنینگ یک معلم است و از ورزشکاران سابق مسابقات المپیک به حساب می‌آید که توانسته مدال طلایی هم به نام خود ثبت کند. او با استفاده از قدرت‌های خود در تلاش است تا جرم و جنایت مبارزه کند. بلک لایتنینگ یک ابرقهرمان خیالی و ساختگی به حساب می‌آید که در کتاب‌های کامیک آمریکایی که توسط شرکت دی‌سی کامیکس منتشر می‌شوند، حضور می‌یابد. این شخصیت توسط نویسنده‌ای به نام تونی ایزابلا و هنرمندی به نام ترور وان ایدن خلق شده است. بلک لایتنینگ اولین‌بار در قسمت اول سری کتاب کامیک Black Lightning که ماه آوریل سال ۱۹۷۷ منتشر شد، حضور یافت.

در سریال Black Lightning بازیگرانی چون کرس ویلیامز در نقش جفرسون مایکل پیرس ملقب به بلک لایتنینگ، نفسا ویلیامز در نقش آنیسا پیرس، چاینا آن مک‌کلین در نقش جنیفر پیرس، جیمز رمار در نقش پیتر گامبی، دیمن گاپتن در نقش بازرس هندرسون، کریستی آدامز در نقش لن پیرس، ماروین جونز سوم در نقش توبیاس وال و جردن کالوی در نقش خلیل پاین حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Black Lightning براساس شخصیتی با همین نام از مجموعه کامیک‌های دی‌سی و توسط برلانتی پروداکشنز (Berlanti Productions) و آکیل پروداکشنز (Akil Productions) و با همکاری بخش تلویزیونی شرکت برادران وارنر (Warner Bros. Television) ساخته شده است. گرگ بلانتی، سلیم آکیل، چارلز دی هالند و سارا شکتر، تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

فصل ابتدایی سریال «بلک لایتنینگ» ۱۳ قسمت و فصل دوم ۱۶ قسمتی بود و تا این لحظه ۴ قسمت از فصل سوم نیز روی آنتن رفته است. هر قسمت از این سریال حدود ۴۰ دقیقه است. فصل سوم از تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر ماه) روی آنتن شبکه The CW رفته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده