نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

نتفلیکس سریالی از کامیک‌های Bone خواهد ساخت

سرویس استریم نتفلیکس تصمیم به ساخت سریالی اقتباسی از کامیک‌های Bone (بون) جف اسمیت دارد.

کامیک‌های فراوانی وجود دارند و با وجود آنکه در چند سال اخیر بسیاری از آن‌ها روی پردهٔ سینما رفته است یا از طریق تلویزیون برای علاقمندان این حوزه به نمایش درآمده‌اند، اما هنوز خیلی از آن‌ها فرصتی برای حضور در مدیوم سینما و تلویزیون نداشته‌اند. حال در جدیدترین اخبار مربوط به دنیای کامیک‌ها، سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) تصمیم به ساخت سریالی اقتباسی از مجموعه کتاب‌های کامیک Bone (بون) جف اسمیت دارد که ناشر این مجموعه کارتون بوکز (Cartoon Books) بوده است. انیمیشن نتفلیکس برای ردهٔ سنی کودکان تولید خواهد شد.

مجموعهٔ کامیک «بون» یکی از بهترین کامیک‌های گرافیکی تمام دوران به انتخاب مجلهٔ معتبر تایم است و از زمان انتشار اولین نسخه آن در سال ۱۹۹۱، چندین مرتبه برندهٔ جایزه «آیزنر» که در دنیای کامیک جایزه‌ای معتبر به حساب می‌آید، شده است. تاکنون ۸ میلیون نسخه از این مجموعه در بیش از ۳۰ کشور به فروش رسیده است.

داستان مجموعهٔ کامیک «بون» در مورد ماجراجویی پسرعموهای بون با نام‌های فونی، اسمایلی و فون بون است و داستان در دنیایی خیالی روایت می‌شود و شخصیت شرور نیز پادشاه لوکاتوس است که تهدیدی خطرناک برای بشریت محسوب می‌شود.

جف اسمیت در رابطه با ساخت اقتباس تلویزیونی مجموعهٔ کامیک «بون» چنین گفت:

مدت زمانی طولانی منتظر این اتفاق بودم. نتفلیکس خانه‌ای عالی و کامل برای مجموعهٔ کامیک «بون» است. طرفداران این مجموعه می‌دانند که چگونه داستان آن فصل به فصل و کتاب به کتاب روایت شد. یک انیمیشن تلویزیونی دقیقاً همان چیزی است که این مجموعه به آن نیاز داشت. تیم سازنده نتفلیکس داستان مجموعهٔ کامیک «بون» را می‌فهمد و خود را موظف می‌داند که مجموعه‌ای خاص بسازد که این خبر خوبی برای کودکان و عاشقان کارتون در سرتاسر دنیا است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده