// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۳

تریلر نسخه کامپیوتر Red Dead Redemption 2 محیط های زیبای بازی را در رزولوشن 4K نشان می‌دهد

شرکت راک‌استار گیمز به‌تازگی تریلر جدیدی را از نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرده که زیبایی محیط‌های بازی را در رزولوشن 4K نشان می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

چند ماه پس از شایعاتی حول ساخت نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2، شرکت راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده Red Dead Redemption 2، بالاخره نسخه پی سی این بازی را تایید کرد و مشخص شد که در تاریخ ۱۴ آبان ماه (پنج نوامبر) عرضه خواهد شد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، راک‌استار گیمز به‌تازگی ویدیو جدیدی را از نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 منتشر کرده که محیط‌های بازی را در رزولوشن 4K نشان می‌دهد. بازی از نظر بصری در بهترین حالت ممکن به‌سر می‌برد و مشاهده آن در رزولوشن 4K، زیبایی بازی را دوچندان کرده است. نسخه کامپیوتر بازی یک نسخه بهبود یافته از نظر بصری و فنی به‌حساب می‌آید. از ویژگی‌های نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 هم می‌توان‌به رزولوشن 4K، پشتیبانی از HDR، پشتیبانی از سیستم چند مانیتور، نرخ فریم سریع‌تر و جلوه‌های بصری بهتر اشاره کرد.

کاربران هم‌اکنون می‌توانند این بازی را از فروشگاه اپیک گیمز، لانچر مخصوص راک‌استار، هامبل باندل و سایر فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند. همچنین مشخص شده که یک ماه پس از عرضه جهانی، این بازی در اختیار کاربران استیم هم قرار می‌گیرد. اگر Red Dead Redemption 2 را روی لانچر راک استار گیمز خریداری کنید، دو بازی رایگان، مزیت‌های پیش‌خرید دیجیتالی و همچنین ۵۰ عدد Gold Bar برای استفاده در حالت Red Dead Online کسب خواهید کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. نسخه 4K تریلر را می‌توانید از یوتیوب تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده