// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۵

بازی Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville به طور رسمی منتشر شد

بازی Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville به‌طور رسمی از حالت Early Access خارج شد.

بازی Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville از استودیو PopCap هم‌اکنون برای همه بازیکنان سرتاسر دنیا قابل تجربه است. این بازی که پیش از این در قالب Early Access روی پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار گرفته بود، هر هفته محتویات جدیدی دریافت می‌کرد. با خارج شدن این بازی از Early Access شما می‌توانید حالت‌های مختلف بازی را مثل Team Vanquish ،Garden ،Graveyard Ops و The Battle Arena به همراه نقشه‌ها و ایونت‌های جدیدی که در زمان Early Access به بازی اضافه شد تجربه کنید.

بازی شوتر سوم شخص Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville که دنباله‌ای برای سری بازی Garden Warfare محسوب می‌شود، شامل ۲۰ کلاس برای کاراکترها، شخصی‌سازی‌های کامل‌تر نسبت به قسمت‌های قبلی مجموعه و امکان چندتکه کردن تصویر در همه‌ی حالات روی کنسول‌ها است؛ طوری که همواره بازیکنان موقع تجربه‌ی اثر، امکان تماشای همزمان گیم‌پلی خود و دوستان‌شان را خواهند داشت. اگر به‌دنبال تجربه‌ای کلاسیک‌ در سبک Plants vs. Zombies هستید، حواستان به بازی Plants vs. Zombies 3 برای گوشی‌های موبایل باشد. این بازی هم‌اکنون در فاز Pre-Alpha برای اندروید است و تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست.

بازی Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville هم‌اکنون با قیمت ۴۰ دلار روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر زمان عرضه‌ی این بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده