نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

رویداد ویژه نسخه سوییچ بازی Overwatch لغو شد

به مناسبت انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Overwatch، استودیوی بلیزارد قرار بود در فروشگاه نینتندو شهر نیو یورک رویداد ویژه‌ای برگزار کند که به‌نظر می‌رسد حداقل فعلا لغو شده است.

بالاخره زمان موعود فرا رسید و بازی Overwatch برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ نیز روانه بازار شد. استودیوی بلیزارد (Blizzard)، سازنده بازی، به مناسبت انتشار نسخه خاص (Legendary) بازی روی کنسول هیبریدی نینتندو، برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری جشنی در فروشگاه نینتندو شهر نیویورک انجام داده بود. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو اعلام کرد که فعلا خبری از این مراسم نیست و بلیزارد برگزاری چنین رویدادی را لغو کرده است.

حدود یک هفته پیش نینتندو اعلام کرد که در تاریخ ۲۴ مهر و همزمان با انتشار بازی Overwatch برای سوییچ، بلیزارد قرار است مراسمی به مناسبت انتشار بازی در فروشگاه نینتندو شهر نیویورک آمریکا برگزار کند و علاقه‌مندان و طرفداران بازی هم می‌توانند برای دیدن عوامل بازی در این مراسم حضور داشته باشند. نینتندو همچنین در حساب توییتر خود رسما اعلام کرد که ۱۵۰ نفر از کسانی که زودتر رزرو کنند، می‌توانند با بازیگران و صداپیشگان بازی Overwatch نیز ملاقاتی داشته باشند.

اما یک روز مانده به شروع این مراسم، نینتندو اعلام کرد که به دلایلی استودیوی بلیزارد برگزاری این مراسم را چه برای کسانی که از قبل رزرو کرده‌اند و چه برای افرادی که بدون هماهنگی قرار بود حضور پیدا کنند، لغو کرده است. علی‌رغم اینکه تا الان بلیزارد و تیم سازنده بازی Overwatch در این رابطه واکنشی نشان نداده‌اند، اما خبرها حاکی از آن هستند که به دلیل مسائل سیاسی و مشکلاتی که یکی از بازیکن‌های بازی Hearthstone ایجاد کرده بود، بلیزارد ترجیح داد مراسم را لغو کند. برای کسانی که در جریان اتفاق پیش آمده نیستند، جریان از آنجایی شروع می‌شود که blitzchung، یکی از بازیکن‌های معروف بازی Hearthstone، در انتهای آخرین مصاحبه خود در واکنش به مردم هنگ کنگ، شعارهایی سر داد و بلیزارد نیز در همین رابطه محرومیت‌هایی را برای او ترتیب داده است.

به‌نظر شما دلیل لغو رویداد انتشار بازی Overwatch روی نینتندو سوییچ چیست؟ آیا تنها مسائل سیاسی باعث وقوع چنین پیامدهایی شده است؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده