// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۹

بازی Bad North برای گوشی‌های موبایل منتشر شد

بازی موفق استراتژی Bad North برای گوشی‌های اندروید و آیفون در دسترس قرار گرفت.

بازی Bad North در سبک استراتژی همزمان (RTS) از استودیو پلازیبل کانسپتس (Plausible Consepts)، پس از عرضه‌ی موفقیت آمیز خود روی پی سی و کنسول‌ها در سال گذشته بالاخره برای iOS و اندروید در دسترس قرار خواهد گرفت.

در بازی Bad North کاربران مدیریت چندین گروه از ساکنین جزیره‌های مختلف را بر عهده می‌گیرند و وظیفه آن‌ها این است از محل سکونت خود در مقابل وایکینگ‌ ها محافظت کنند که برخلاف ظاهر رنگارنگ بازی بسیار خشونت آمیز است. محیط‌ها و رویداد‌های بازی به واسطه سیستم procedurally generated پردازش می‌شود و در حین بازی محتوای غیرتکراری را توسعه می‌دهد. عنصر استراتژیک بازی از این واقعیت ناشی می‌شود که بازیکنان باید به‌طور مداوم واحدهای مختلف خود مثل واحدهای متخصص در حملات نزدیک یا به همراه تیر و کمان برای حملات با فاصله‌ی دور را با دقت در موقعیت‌های متفاوت قرار دهند تا با حریفان مقابله کنند.

نسخه‌ی موبایل بازی Bad North برای گوشی‌های اندروید و ایفون در قالب نسخه‌ی Jotunn Edition که سال گذشته برای کنسول‌ها منتشر شد، عرضه خواهد شد. این نسخه دسترسی به بازی را کمی راحت‌تر و در عین حال هسته‌ی استراتژیک بازی را غنی‌تر می‌سازد. بازی Bad North: Jotunn Edition اکنون شامل امكان انتخاب فرمانده‌های مختلفی كه هر كدام دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود هستند، یک نوع جدید دشمن، چک پوینت‌ها و سیستم جدید meta-progression است كه به بازیکنان این امکان را می‌دهد كه پس از كشف آیتم‌ها و صفات در طول کمپین بازی بتوانند در آینده از آنان استفاده كنند. همچنین یک حالت بسیار سخت بازی برای بازیکنان فصلی وجود اضافه شده است.

بازی Bad North: Jotunn Edition هم‌اکنون برای iOS و اندروید با قیمت ۴.۹۹ دلار در دسترس است. در ادامه میتوانید تریلر منتشر شده از این بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده