نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازی The Outer Worlds روی پلی استیشن 4 پرو نیز از بهبود‌های گرافیکی بهره می‌برد

برخلاف خبری که چند روز پیش منتشر شده بود، بازی The Outer Worlds علاوه‌بر ایکس‌باکس وان ایکس روی پلی‌استیشن 4 پرو نیز از بهبودهای گرافیکی بهره خواهد برد.

تنها چند روز به انتشار جدیدترین ساخته استودیوی آبسیدین (Obsidian Entertainment) مانده است. بازی نقش آفرینی و علمی تخیلی The Outer Worlds قرار است با همکاری استودیوی Private Division (زیرمجموعه‌ Take-Two Interactive) در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر و پس از مدتی نیز برای نینتندو سوییچ منتشر شود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که چند روز پیش خبری درخصوص اعمال بهبودهای گرافیکی بازی تنها برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس منتشر شد؛ اما در جدیدترین اخبار بازی، ناشر بازی رسما تایید کرد که دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 پرو نیز شاهد بهبودهایی در زمینه گرافیکی همانند ایکس‌باکس وان ایکس هستند.

بازی The Outer Worlds هم برای ایکس‌باکس وان ایکس و هم برای پلی‌استیشن 4 پرو بهینه شده است. The Outer Worlds روی پی سی، ایکس‌باکس وان ایکس به شکل 4K واقعی اجرا می‌شود و نسخه پلی‌استیشن 4 پرو هم بازی را در حالت 4K آپ‌سمپل شده از 1440p اجرا می‌کند. بازی The Outer Worlds روی تمام پلتفرم‌های هدف خود به بهترین شکل اجرا خواهد شد و ما به‌شدت برای انتشار بازی و تجربه گیمرها از آن، هیجان زده هستیم.

سوتفاهم و شبهات ایجاد شده از زمانی به اوج خود رسید که وبسایت Windows Central گزارشی منتشر کرد که در آن از کیفیت بالای بازی The Outer Worlds روی ایکس‌باکس وان ایکس خبر داد و از آن طرف تاکید کرد که دارندگان پلی‌استیشن 4 پرو هیچ‌گونه بهینه‌سازی و تفاوتی را نسبت به پلی‌استیشن 4 تجربه نخواهند کرد؛ اتفاقی که بسیار عجیب به‌نظر می‌رسید و شایعات زیادی مبنی‌بر رابطه مستقیم خرید استودیوی آبسیدین توسط مایکروسافت و این اتفاق به گوش می‌رسید. خوشبختانه اما همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره کردم، طولی نکشید که تیم سازنده رسما اعلام کرد که نسخه کنسول پلی‌استیشن 4 نیز همانند ایکس‌باکس وان شاهد بهبودهای گرافیکی نسبت به نسخه پایه است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده