// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Bad North: Jotunn Edition تا Digimon: ReArise

این هفته از بازی آنلاین و جذاب Jack: Snake Attack گرفته تا دو بازی Cheap_Golf و Cyber Dude: Dev Tycoon را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته سوم مهر ماه بازی‌های مختلف و متنوعی برای پلتفرم موبایل عرضه شد. در میان بازی‌های عرضه شده، اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی هستید، بازی اندروید و آیفون Last Claudia گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما است. این در حالی است که کاربران علاقه‌مند به بازی‌های استراتژی هم می‌توانند بازی آیفون و اندروید Bad North: Jotunn Edition را تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های هفته سوم خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Afk Cats

Afk Cats

در جریان بازی Afk Cats، تیم شما زمانی به مبارزه کردن و کشتن دشمنان جهان بازی می‌پردازد که آفلاین باشید. به‌عبارتی زمانی‌که از بازی خارج می‌شوید، تیم شما مشغول پشت سر گذاشتن سطح‌ها و موج‌های بازی می‌شود. تنها وظیفه شما مدیریت و ارتقای سطح آن‌ها است.

دانلود بازی Afk Cats

Alluris

Alluris

در بازی Alluris بازیکن وظیفه دارد در جریان ماجراجویی خود شهر الریس را نجات دهد. ازاین‌رو با ارتقای سطح، پیدا کردن آیتم‌های متفاوت، کسب مهارت‌های مختلف و جذب دنبال‌کننده‌های بیشتر، می‌توانید قدرت بالاتری را کسب کنید تا آماده نجات شهر اریس شوید.

دانلود بازی Alluris

Arena Allstars

Arena Allstars

Arena Allstars یک بازی آنلاین و استراتژی با نبردهای نوبتی است؛ جایی‌که بازیکن با هفت نفر دیگر در یک محیط مبارزه‌ای، مشغول نبرد می‌شود. همچنین یک حالت مشارکتی تیمی هم برای Arena Allstars درنظر گرفته شده است که در جریان آن کاربر می‌تواند درکنار دوستان خود سایر بازیکنان بازی را شکست دهد.

دانلود بازی Arena Allstars

Bad North: Jotunn Edition

Bad North: Jotunn Edition

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژی هستید، Bad North: Jotunn Edition می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در اینجا وظیفه دارید که از جزیره خود در مقابل هجوم موج‌های مختلفی از وایکینگ‌ها محافظت کرده و آن‌ها را از بین ببرید.

دانلود بازی Bad North: Jotunn Edition

Better Communities

Better Communities

در جریان Better Communities، بازیکن باید جامعه و سرزمین خود را در استرالیا بسازد. تیم سازنده برای خلق یک تجربه واقع‌گرایانه از آیتم‌هایی نظیر ساخت پارکینگ، استادیوم ورزشی و موارد مشابه دیگری استفاده کرده است تا یک تجربه شبیه‌ساز شهرسازی متفاوت و جذابی را ارائه دهد.

دانلود بازی Better Communities

BonVoyage

BonVoyage

‌BonVoyage را می‌توان یک بازی پازل محور دانست که در هر مرحله شوالیه داستان در محیطی قرار می‌گیرد که برای رسیدن به انتهای محیط، موانعی را سر راه خود می‌بیند. بازیکنان با کشیدن کاشی‌ها در جهت مناسب، باید بهترین مسیر را برای عبور شوالیه انتخاب کنند.

دانلود بازی ‌BonVoyage!

Cheap_Golf

Cheap_Golf

در جریان بازی Cheap_Golf بازیکن وارد یک کلوب گلف شده و در جهانی سورئال مشغول بازی کردن می‌شوند. بازی دارای سطح‌های مختلفی است که در هر سطح باید توپ گلف را به‌درستی وارد حفره کنید.

دانلود بازی Cheap_Golf

Cyber Dude: Dev Tycoon

Cyber Dude: Dev Tycoon

بازیکن در Cyber Dude: Dev Tycoon در نقش یک استفاده کننده از کامپیوتر قرار می‌گیرد که باید دانش خود را افزایش دهد تا اینکه بتواند ازطریق کامپیوتر مریخ را از آن خود کند. همچنین فعالیت‌های فرعی دیگری نظیر خرید خانه، ساخت برنامه و بازی موبایل هم باعث می‌شود تا بیش‌ازپیش به هدف نهایی خود نزدیک شوید.

دانلود بازی Cyber Dude: Dev Tycoon

Digimon: ReArise

Digimon: ReArise

در بازی Digimon: ReArise ناگهان یک دیجیمون به نام هریسمن روی موبایل شما ظاهر می‌شود و در ادامه یک نیروی مرموز و شیطانی به نام اسپیرالز به جهان بازی حمله می‌کند. شما وظیفه دارید به هریسمن در ماجراجویی که دارد کمک کنید و این نیروی مرموز را از بین ببرید.

دانلود بازی Digimon: ReArise

EL-K: Electric Key Head Man

EL-K: Electric Key Head Man

در جهان EL-K: Electric Key Head Man کلیدهای رنگارنگ و متفاوتی قرار داده شده است که هر کلید مخصوص‌به یک در خاص است. بازیکن باید تمامی آن‌ها را پیدا کرده و تمامی درها را هم باز کند. دراین‌میان جعبه‌هایی هم قرار داده شده که باید استفاده مناسبی از آن‌ها داشته باشید تا بتوانید محیط‌های بازی را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی EL-K: Electric Key Head Man

Five Mazes

Five Mazes

اگر به بازی‌هایی با محوریت هزارتو علاقه دارید، Five Mazes بهترین گزینه برای شما در میان فهرست بازی‌های هفته سوم مهر ماه است. در این بازی بازیکن در هر مرحله وارد یک هزارتو چالش‌برانگیز می‌شود و وظیفه دارد که تمامی گنج‌ها را پیدا کند.

دانلود بازی Five Mazes

Get aCC_e55

Get aCC_e55

Get aCC_e55 یک بازی پازل‌محور ایزومتریک است که در هر اتاق تعدادی پازل و معما برای بازیکن درنظر گرفته شده است. شما باید تمامی درهای قفل را باز کنید، آیتم‌های شکسته شده را تعمیر کنید و یک راه خروج را برای هر اتاق شناسایی کنید.

دانلود بازی Get aCC_e55

Infiltrate 2

Infiltrate 2

در Infiltrate 2 بازیکن هدایت کاراکتری به نام کودی هانتر را برعهده می‌گیرد که دوست دارد روزی به‌عنوان یک Master Thief شناخته شود. در اینجا کاربر باید با هک کردن آیتم‌های مختلف به آرتیفکت‌های مخفی و دزدیده شده توسط سایر دزدها دسترسی پیدا کند و آن‌ها را از آن‌ خود کند.

دانلود بازی Infiltrate 2

Jack: Snake Attack

Jack: Snake Attack

Jack: Snake Attack یک بازی آرکید دو بعدی به‌حساب می‌آید که در جریان آن بازیکن هدایت کاراکتر جک را برعهده می‌گیرد. در این بازی باید ازطریق پریدن و ضربه زدن با چکش بزرگ و قدرتمند خود، دشمنان را از بین ببرید و مراحل را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Jack: Snake Attack

 Knight Fright

Knight Fright

تیم سازنده Knight Fright سعی کرده با ارائه مکانیسم‌های حرکتی و مبارزه‌ای ساده، بهترین تجربه را در اختیار مخاطب قرار دهد. در این بازی شما در نقش شوالیه‌ای قرار می‌گیرید که باید از سرزمین خود دربرابر هجوم غول‌ها، ارواح و گوبلین‌ها محافظت کند.

دانلود بازی Knight Fright

Krystopia: A Puzzle Journey

Krystopia: A Puzzle Journey

در جریان Krystopia: A Puzzle Journey بازیکن هدایت نووا دان را برعهده می‌گیرد که یک سیگنال عجیب‌وغریب را در فضا دریافت می‌کند. در ادامه به‌واسطه سفینه خود وارد سرزمین کریستوپیا می‌شوید و باید به اکتشاف در این سرزمین زیبا بپردازید.

دانلود بازی Krystopia: A Puzzle Journey

Last Cloudia

Last Cloudia

در جهان بازی Last Cloudia، هیولاها درکنار انسان‌ها زندگی می‌کنند تا اینکه یک روز شوالیه‌های بریگِید تیمی را برای نجات یک زن می‌فرستند. بازیکن در جریان ماجراجویی خود برای این کاراکتر ناشناخته و مرموز، با موجودات قدرتمند و چالش‌برانگیزی روبه‌رو می‌شود که باید با ارتقای مناسب شخصیت‌های تیم خود، قدرت بیشتری را کسب کند.

دانلود بازی Last Cloudia

Monolisk

Monolisk

Monolisk یک بازی اکشن نقش‌آفرینی و سیاه‌چال محور است که در جریان آن شما باید سیاه‌چال‌های مختلفی را پشت سر بگذارید. نکته‌ی جالب بازی این است که می‌توانید سیاه‌چال‌های مختلفی را هم بسازید و آن‌ها را در اختیار سایر بازیکنان جهان بازی قرار دهید.

دانلود بازی Monolisk

Reky

Reky

Reky یک بازی پازل محور و معمایی است که کاربر تنها با کشیدن انگشت خود روی صفحه‌نمایش، می‌تواند مراحل بازی را پشت سر بگذارد. در هر مرحله یک هدف برای شما تعریف می‌شود و باید با کشیدن المان‌های محیطی به جهت‌های مختلف، به هدف نهایی خود برسید.

دانلود بازی Reky

Space Dodger 2019

Space Dodger 2019

اگر به‌دنبال بازی هستید که بتوانید وقت‌های خالی خود را با آن پر کنید، Space Dodger 2019 بهترین گزینه برای شما است. در اینجا شما تنها می‌توانید یک سفینه فضایی را هدایت کنید و با جاخالی دادن، باید حملات بیگانگان را دفع کرده و از آن‌ها برای نابودی خود بیگانگان بازی استفاده کنید.

دانلود بازی Space Dodger 2019

Starbread

Starbread

در جهان بازی Starbread، دشمنی اهریمنی به نام Gnomad وجود دارد که می‌خواهد تمامی سرزمین‌ها و محیط‌های مختلفی را از بین ببرد. شما در نقش قهرمان داستان باید مانع از این کار شوید. استفاده از المان‌های روگ‌لایک توسط تیم سازنده موردی است که Starbread را به یک محصول جذاب و سرگرم کننده تبدیل کرده است.

دانلود بازی Starbread

Starlost

Starlost

تیم سازنده Starlost یک بازی Shoot em Up با دوربین از بالا به پایین را توسعه داده است، اما دراین‌میان از المان‌های بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک و دفاع از قلعه هم استفاده کرده است تا بازی خود را متفاوت‌تر نسبت‌به بازی‌های این سبک نشان دهد.

دانلود بازی Starlost

Tactic Master

Tactic Master

Tactic Master یک بازی کارتی است که ظاهر متفاوتی از بازی‌های این سبک را ارائه می‌دهد. نکته‌ی بسیار خوب تاکتیک مستر این است که به‌صورت کاملا آفلاین قادر به‌تجربه آن هستید و نیازی به اتصال اینترنت ندارد.

دانلود بازی Tactic Master

Zombieland: Double Tapper

Zombieland: Double Tapper

در Zombieland: Double Tapper، بازیکن در جهانی آخرالزمانی قرار می‌گیرد که از زامبی‌های مختلف و چالش‌برانگیزی تشکیل شده است. شما وظیفه دارید تا تیم چهار نفره‌ی خود را تشکیل داده و زامبی‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

دانلود بازی Zombieland: Double Tapper


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده