// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۳

The Division 2 را به مدت چهار روز رایگان تجربه کنید

به‌مناسبت عرضه دومین محتوای داستانی بازی The Division 2، یوبیسافت اعلام کرده که از تاریخ ۲۵ مهر ماه تا ۲۹ مهر ماه، این بازی به‌صورت رایگان قابل تجربه است.

اخیرا بود که اپیزود دوم بازی The Division 2 ازطریق یک به‌روزرسانی در دسترس کاربرانی قرار گرفت که سیزن پس سال اول دیویژن 2 را تهیه کرده‌اند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر The Division 2 به‌مناسبت عرضه بسته الحاقی داستانی دوم این بازی یک رویداد را برای آخر هفته میلادی درنظر گرفته است. 

تمامی بازیکنان دیویژن 2 روی تمامی پلتفرم‌ها، می‌توانند بازی The Division 2 را از تاریخ ۲۵ مهر ماه (۱۷ اکتبر) تا ۲۹ مهر ماه (۲۱ اکتبر) به‌ رایگان تجربه کنند. همچنین کاربران کامپیوتر هم ازطریق یوپلی و هم فروشگاه اپیک گیمز قادر به تجربه‌ی بازی هستند. در ادامه مشخص شده است که هم‌اکنون بازی برای پری‌لود در دسترس قرار گرفته است، اما از فردا قادر به‌تجربه‌ی بازی خواهید بود. متاسفانه اعلام نشده است که آیا با خرید نسخه اصلی پیشرفت‌های شما به بازی اصلی هم منتقل می‌شود یا خیر.

از محتویات بسته الحاقی اپیزود دو دیویژن 2 می‌توان به دو مرحله داستانی به نام‌های پنتاگون و DARPA Research Labs اشاره کرد. همچنین یک اسپشالیزیشن جدید هم به بازی اضافه شده است که تکنیسین نام دارد. وی یک اسپشالیزیشن پشتیبان به‌حساب می‌آید. سلاح ثانویه وی Maxim 9 است و به‌واسطه نارنجک‌های EMP خود هم می‌تواند حملات دشمنان را از بین ببرد. از دیگر محتویات این بسته الحاقی هم می‌توان به حالت PvP جدید بازی به نام The Wharf و یک حالت برای کانفلیک به‌نام Team Elimination اشاره کرد. 

کاربران زومجی برای مطالعه جزئیات کامل آپدیت اخیر دیویژن 2 می‌توانند به سایت یوبیسافت مراجعه کنند. 


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده