نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۷

پوستر جدید بازی Death Stranding با حال و هوای فیلم‌های جیمز باند دهه ۶۰ میلادی

تیم No Spoilers پوستری جدید برای بازی Death Stranding طراحی کرده است که کاملا فضای‌ فیلم‌های دهه‌ی ۶۰ میلادی جیمز باند را زنده می‌کند.

جیمز باند یکی از محبوب‌ترین و جالب‌ترین شخصیت‌های خلق شده در میان فرهنگ عامه است. به همین دلیل، خیلی از طرفداران این سری فیلم‌ها شروع به ساخت محتویاتی با محوریت جیمز باند می‌کنند؛ از ساخت موسیقی با الهام از تم معروف این شخصیت گرفته، تا طراحی‌های مختلفی که به نوعی با این سری در ارتباط باشند. از آن‌جایی که در دنیای بازی‌های ویدیویی، اکنون بحث بازی مورد انتظار Death Stranding، جدیدترین ساخته‌ی هیدئو کوجیما بسیار داغ شده است، طرفداران این بازی که از قضا به سری جیمز باند نیز علاقه دارند، طبق جدیدترین اخبار بازی، پوستری را با الهام از سری فیلم‌های جیمز باند در دهه ۶۰ میلادی برای این بازی طراحی کرده‌اند. شما می‌توانید نگاهی به پوستر طراحی شده بیندازید: 

Death Stranding

این پوستر توسط تیم No Spoilers طراحی شده است؛ گروهی متشکل از افراد خلاق با استعدادی جدی در زمینه‌ی طراحی. آن‌ها قطعا توانسته‌اند جوهره‌ی پوستر‌های قدیمی فیلم‌های James Bond را در طراحی خود به تصویر بکشند و به بازی Death Stranding تزریق کنند. به نظر می‌رسد که منبع اصلی الهام این گروه برای طراحی پوستر، فیلم The Man with the Golden Gun باشد. این تیم در توییتر خود با انتشار این پوستر چنین نوشت: 

ما برای بازی Death Stranding بسیار هیجان‌زده‌ایم. بنابراین برای گذران وقت و رسیدن هرچه زودتر به تاریخ ۸ نوامبر (تاریخ انتشار بازی)، ما تصمیم گرفتیم که پوستری با الهام از فیلم‌های دهه‌ی ۶۰ جیمز باند طراحی کنیم. با کمک استایل هنری محشر یوجی شیکیناوا.

به احتمال زیاد هیدئو کوجیما بسیار از طراحی این پوستر خوشنود خواهد شد؛ چرا که خود او نیز بسیار علاقه‌مند به فیلم‌های سینمایی است و حتی آثاری از الهام وی از فیلم‌های جیمز باند در بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater یافت می‌شود. این موضوع را به وضوح می‌توان در سکانس تیتراژ نخست این بازی مشاهده کرد. 

از آنجایی که به تاریخ انتشار این بازی نزدیک می‌شویم، انتظار می‌رود که طرفداران بیشتری به طراحی پوستر، خلق ویدیو و آثار مشابه در رابطه با بازی دث استرندینگ بپردازند. در دیگر اخبار مربوط به این بازی می‌خوانیم که نسخه‌ای متفاوت از بازی با حضور Higgs روی جلد آن منتشر می‌شود و همچنین طرفداران بازی می‌توانند به‌زودی منتظر انتشار تریلر زمان عرضه‌ی بازی باشند.

بازی Death Stranding در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) به صورت انحصاری برای پلی‌ استیشن 4 عرضه خواهد شد. 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده