نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

بازی Postal 4: No Regerts برای کامپیوتر معرفی شد

کاربران کامپیوتر از حالا می‌توانند به تجربه‌ی نسخه‌ی Early Access بازی Postal 4: No Regerts در استیم بپردازند.

سری بازی‌های Postal و به‌ویژه بازی Postal 2 را می‌توان در دسته‌ی نفرت‌انگیزترین بازی‌های تاریخ قرار داد. بازی‌های این مجموعه تصمیم‌گیری درباره‌ی نحوه‌ی پیش‌روی در بازی را به بازیکنان محول می‌کند و آن‌ها می‌توانند از بین رفتار «مسالمت‌آمیز» یا «خشونت» و «استفاده از حیوانات کوچک به‌عنوان صداخفه‌کن تفنگ» یا «نابودکردن هر آنچه در اطراف وجود دارد»، یکی را انتخاب کنند. پس از انتشار ناامیدکننده‌ی نسخه‌ی سوم، حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این مجموعه با یک نسخه‌ی تازه با نام Postal 4: No Regerts برای بازگرداندن دوباره‌ی جنون و دیوانگی بازگشته است.

این بازی با یک تریلر جذاب معرفی شد که این تریلر را می‌توانید از «اینجا» مشاهده کنید. بازی Postal 4: No Regerts به‌وضوح می‌خواهد در مسیر بازی Postal 2 قدم بگذارد و بازیکنان باید باری دیگر برای یافتن پول مورد نیاز برای سروسامان‌دادن به زندگی کاراکتر اصلی تلاش کنند. بازیکنان می‌توانند این کار را از طریق راه‌های قانونی انجام دهند یا به انواع‌واقسام سلاح‌ها متوسل شوند و این‌گونه به خواسته‌هایشان برسند.

بازی Postal 4: No Regerts درحال‌حاضر به‌صورت Early Access از طریق استیم در دسترس کاربران کامپیوتر است و تابه‌حال سخنی از تاریخ انتشار نسخه‌ی کامل آن به میان نیامده است. همچنین این بازی هم‌اکنون در فاز پری‌-بتا به‌سر می‌برد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده