نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴

پشتیبانی دوباره بازی Call Of Duty: Mobile از کنترلر در دست بررسی است

اکتیویژن درحال‌حاضر امکان افزودن دوباره‌ی قابلیت پشتیبانی از کنترلر به بازی Call Of Duty: Mobile را بررسی می‌کند.

بازی Call of Duty: Mobile یک موفقیت عظیم برای کمپانی اکتیویژن به‌شمار می‌آید. این بازی که تلاش دارد چندین زیررشته اصلی از مجموعه‌ی کالاف دیوتی را در یک بسته‌ی قابل حمل ارائه دهد، در کمتر از یک هفته به بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود دست یافت و درآمد قابل توجهی را نصیب سازندگان کرد. بااین‌حال این بازی در برخی از موارد باعث ناامیدی طرفدارن شده است. بازی Call Of Duty: Mobile در زمان عرضه از قابلیت پشتیبانی از کنترلر بهره می‌برد، اما یک روز پس از انتشار شاهد حذف ناگهانی آن از بازی بودیم. حال در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که ظاهراً کمپانی Activision در حال آزمایش این قابلیت برای بازگرداندن دوباره‌ی آن به بازی است.

ناشر Call Of Duty: Mobile در صفحه‌ی مربوط‌به این بازی در انجمن‌های ردیت لب به سخن گشود و درباره‌ی به‌روزرسانی‌های آتی اثر توضیحاتی را ارائه داد. اکتیویژن گفت که از درخواست طرفداران مبنی بر بازگرداندن پشتیبانی از کنترلر آگاه است و این قابلیت درحال‌حاضر در مرحله‌ی آزمون دوباره‌ برای برقراری تعادل به‌سر می‌برد. این کمپانی با انتشار توییتی در این‌باره اظهار داشت:

ما به‌وضوح صدای شما را که می‌خواهید در خصوص پشتیبانی از کنترلر بدانید، می‌شنویم. ما در حال آزمون پشتیبانی از کنترلر هستیم و امکان ارائه‌ی دوباره‌ی آن در آینده را بررسی می‌کنیم، اما باید اطمینان حاصل کنیم که این قابلیت به‌درستی اجرا و متعادل شود. منتظر اطلاعات تکمیلی در این رابطه باشید.

پیش از این آن‌ها درباره‌ی بازگرداندن قابلیت پشتیبانی از کنترلر و ایجاد لابی‌های جداگانه برای تقسیم بازیکنان به دو گروهِ «استفاده‌کنندگان کنترلر» و «استفاده‌کنندگان صفحه‌ی لمسی» نظراتشان را ارائه داده بودند، اما این اولین باری است که بی‌پرده در خصوص آزمایش این قابلیت سخن می‌گویند. خوشبختانه کسانی که برای تجربه‌ی بازی Call Of Duty: Mobile به کنترلر نیاز دارند، به‌زودی شانس استفاده از آن را پیدا می‌کنند.

بازی Call Of Duty: Mobile درحال‌حاضر برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است. این بازی موبایل به‌واسطه‌ی گیم‌پلی روان، بخش‌های چندنفره متنوع، وجود نقشه‌های معروف سری کالاف دیوتی، گرافیک چشم‌نواز، موسیقی حماسی، سیستم کنترلی با قابلیت شخصی‌سازی و عدم اجبار کردن بازیکن به خرید سیزن پس در بررسی زومجی نمره‌ی ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به‌شرح زیر است:

بازی موبایل Call of Duty: Mobile اثری است که توانسته عملکرد موفقی در سرگرم کردن بازیکنان داشته باشد. بخش‌های چندنفره بازی از تنوع بالایی برخوردار است و بازیکنان در نقشه‌های معروف مجموعه Call of Duty حاضر می‌شوند و با یکدیگر رقابت می‌کنند. با وجود اینکه بخش بتل رویال بازی کمبودهایی دارد اما تجربه جذابی برای بازیکن خواهد بود. امید است شرکت اکتیویژن پشتیبانی خوبی از بازی داشته باشد و لذت تجربه این بازی را بیش از پیش کند.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی موبایل کالاف دیوتی را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده