نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

مذاکره رایان رینولدز و جان کرازینسکی برای حضور در فیلم Imaginary Friends

رایان رینولدز برای بازی و جان کرازینسکی برای بازی، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه در حال مذاکره با پارامونت برای حضور در فیلم Imaginary Friends هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رایان رینولدز و جان کرازینسکی قرار است در یک فیلم کمدی فانتزی با یکدیگری همکاری کنند. رینولدز و کرازینسکی در حال مذاکره با شرکت پارامونت پیکچرز برای حضور و نقش آفرینی در فیلم Imaginary Friends (دوستان خیالی) هستند. پارامونت اخیرا توانسته در رقابت با سونی و لاینگزیت حقوق ساخت این فیلم کمدی را به‌دست بیاورد و حال کرازینسکی برای بازی، کارگردانی، نوشتن فیلمنامه و تهیه کننده و رینولدز برای بازی و حضور به‌عنوان تهیه کننده، با این شرکت فیلمسازی در حال مذاکره هستند. فیلم Imaginary Friends داستان مردی را دنبال می‌کند که می‌تواند دوستان خیالی مردم را ببیند و با آن‌ها صحبت کند. مشکل دوستان خیالی زمانی به‌وجود می‌آید که شخصی فاقد دوستی است و در حال حرکت به سمت تاریکی هست.

رینولدز اخیرا برای بازی در فیلم A Christmas Carol (سرود کریسمس) قرارداد همکاری امضا کرده و فیلم Imaginary Friends می‌تواند دومین قرارداد بزرگ او طی چند هفته گذشته باشد که برای بازی در آن قرارداد همکاری امضا کرده است. فیلم Six Underground (سیکس آندرگراند)، فیلم بعدی رینولدز است که این فیلم اکشن در تاریخ ۱۳ دسامبر امسال (۲۲ آذر) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard (بادیگارد همسر آدمکش)، فیلم Free Guy (مرد آزاد) و انیمیشن The Croods 2 (خانواده کرودها ۲)، از دیگر کارهای بعدی رینولدز هستند که قرار است شاهد حضور او در آن‌ها باشیم. همچنین رینولدز قرار است در فیلم Red Notice (اعلان قرمز)، فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) و فیلم Clue (سرنخ) جلوی دوربین برود.

کرازینسکی اکنون در حال کار روی دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) است که مدتی پیش مراحل فیلم‌برداری آن به پایان رسیده و اکنون وارد مرحله پس از تولید شده است. فیلم A Quiet Place: Part 2 با بازی امیلی بلانت که همسر کرازینسکی است، برای اکران در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. همچنین کرازینسکی در فصل دوم سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) نیز بازی کرده که این سریال در تاریخ ۱ نوامبر امسال (۱۰ آبان) از آمازون منتشر خواهد شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده