نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

ویلیام دفو به تیم بازیگری فیلم Nightmare Alley پیوست

ویلیام دفو، بازیگر فیلم The Lighthouse، به فهرست بازیگران فیلم Nightmare Alley (کوچه کابوس) گیرمو دل تورو پیوست.

ویلیام دفو، بازیگر آمریکایی که چهار نامزدی جایزه اسکار را در کارنامه دارد، به فهرست بازیگران فیلم Nightmare Alley (کوچه کابوس) گیرمو دل تورو پیوست. طبق گزارش سایت خبری کلایدر، در ابتدا قرار بود دفو نقش کوتاهی در فیلم داشته باشد، اما در قراردادی که وی امضاء کرده، وی به تیم اصلی بازیگران این فیلم پیوسته است و یکی از بازیگران اصلی داستان خواهد بود.

فیلم Nightmare Alley براساس رمانی با همین عنوان، اثر ویلیام لیندزی گرشام در دست ساخت است. پیش از این در سال ۱۹۴۷، شرکت فاکس قرن بیستم فیلم Nightmare Alley را تولید و اکران کرده بود که در این فیلم تایرون پاور و جون بلوندل نقش دو شخصیت اصلی آن را بازی کرده بودند. داستان این رمان و فیلم در مورد یک فرد مغرور، جاه‌طلب و بلندپرواز است که با یک روانپزشک ارتباط دوستی و عاطفی برقرار می‌کند. اما بعد از گذشت مدتی بالاخره شخصیت اصلی زن داستان، شرایط را به‌طور کلی تغییر می‌دهد. ویلیام دفو قرار است نقش شخصیتی را داشته باشد که حرفه پوست‌کنی در یکی از کارناوال‌های دائم‌السفر را دارد و این شخصیت به شخصیتی که بردلی کوپر ایفاگر آن است، پیشنهاد کاری را می‌دهد و وی را وارد تجارت کرده و البته با کلاهبرداری آشنا می‌کند.

willem dafoe

فیلم Nightmare Alley قرار است فیلم بعدی گیرمو دل تورو، کارگردان برنده ۲ جایزه اسکار برای کارگردانی فیلم The Shape of Water (شکل آب)، باشد که تاکنون شاهد حضور ستارگان بزرگی در این فیلم بودیم. چندی پیش طبق خبری که هالیوود ریپورتر آن را منتشر کرد، دیوید استراترن که پیش از این برای بازی در فیلم Good Night, and Good Luck (شب‌بخیر و موفق باشید) نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، پس از توافق با فاکس سرچلایت، قرارداد همکاری برای حضور در فیلم Nightmare Alley امضا کرده است. در این فیلم بردلی کوپر قرار است نقش‌ اصلی آن را بازی کند و همچنین در فیلم «کوچه کابوس» شاهد حضور بازیگران دیگری چون کیت بلانشت، تونی کولت، رونی مارا، ران پرلمن، ریچارد جنکینز و مارک پووینلی نیز خواهیم بود. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Nightmare Alley در سال ۲۰۲۰ آغاز شود که هنوز زمانی برای انتشار آن اعلام نشده است.

فیلم Nightmare Alley براساس رمانی با همین عنوان، اثر ویلیام لیندزی گرشام در دست ساخت است

ویلیام دفو از بازیگران قدیمی سینمای هالیوود محسوب می‌شود و در آثار زیادی نیز نقش‌آفرینی کرده است. از معروف‌ترین فیلم‌های وی می‌توان American Psycho (روانی آمریکایی)، Antichrist (ضدمسیح)، The Grand Budapest Hotel (هتل بزرگ بوداپست)، John Wick (جان ویک)، The Aviator (هوانورد) و Shadow of the Vampire (سایه خون‌آشام) اشاره داشت. وی برای بازی در دو فیلم Platoon (جوخه)، Shadow of the Vampire، دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است. وی همچنین با نقش‌آفرینی در فیلم At Eternity's Gate (بر دروازه خیال) و The Florida Project (پروژه فلوریدا)، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی شده است.

فیلم بعدی این بازیگر که چند روز دیگر اکران خواهد شد، فیلم The Lighthouse (فانوس دریایی) است که وی در این فیلم شرکت A24 با رابرت پتینسون همبازی است. اتفاقات این فیلم ترسناک داستان دو نگهبان فانوس دریایی را در سال ۱۸۹۰ در نوا اسکوشیا دنبال می‌کند که در یک جزیره دور افتاده و اسرارآمیز نیو انگلند گرفتار شده‌اند و هیچ انسان دیگری به جز آن‌ها در این جزیره حضور ندارد. حال این دو باید با بدترین ترس‌های خود و همچنین تنهایی مواجه شوند. وظیفه کارگردانی این فیلم ترسناک و فانتزی بر عهده رابرت اگرز، کارگردان فیلم تحسین‌شده The Witch (ساحره) بوده که علاوه‌بر کارگردانی، او به‌همراه مکس اگرز وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. والرینا کارامن نیز نقش پری دریایی را در فیلم بر عهده دارد.

فیلم The Lighthouse برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر امسال (۲۶ مهر ماه) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده