// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بازی جدید و مرموز سازنده League of Legends با نام Project F معرفی شد

شرکت رایت گیمز در جریان رویداد ۱۰ سالگی خود، بازی جدید و مرموز Project F را معرفی کرد که به‌نظر می‌رسد که یک بازی چندنفره سیاه‌چال محور است.

درگذشته شرکت رایت‌گیمز (Riot Games)، سازنده و ناشر League of Legends، اعلام کرده بود که به‌مناسبت ۱۰ سالگی این بازی رویداد مخصوصی را برگزار می‌کند. طبق جدیدترین اخبار بازی و لایو استریم مربوط‌ به رویداد ۱۰ سالگی League of Legends، رایت‌گیمز پروژه مختلفی را نشان داد و بالاخره پس از سال‌ها انتظار، این شرکت سراغ ساخت بازی‌های جدید هم رفت.

در لایو استریم رایت گیمز یکی از بازی‌هایی که به‌نمایش گذاشته شد، Project F نام داشت که هیچ اطلاعاتی هم از آن در دسترس قرار نگرفت. به‌نظر می‌رسد پروژه F یک بازی چندنفره سیاه‌چال محور با دوربین ایزومتریک است که بازیکنان با کلیک کردن در مناطق مختلف، می‌توانند کاراکتر خود را هدایت کنند. در مصاحبه پالیگان با رایت گیمز، آن‌ها اعلام کرده‌اند که این محصول، پروژه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد جهان Runeterra را با دوستان خود بگردید.

بااین‌تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم که در آینده رایت گیمز چه اطلاعات بیشتری را از این بازی منتشر می‌کند. نکته جالب این است که رایت گیمز جدا از Project F، دو محول دیگر (یک بازی مبارزه‌ای و یک بازی تاکتیکال شوتر، را هم معرفی کرد که Project L و Project A نام‌گذاری شده‌اند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع پالیگان
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده