نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۷

ساخت انیمیشن The Addams Family 2 برای اکران در پاییز سال 2021 تایید شد

در پی شروع بسیار خوب انیمیشن The Addams Family در گیشه، شرکت MGM به ساخت دنباله این انیمیشن چراغ سبز نشان داده و تاریخ اکران آن را نیز اعلام کرده است.

از روز جمعه هفته گذشته اکران انیمیشن The Addams Family (خانواده آدامز) در آمریکای شمالی آغاز شد و این انیمیشن سینمایی توانست با فروش ۳۰.۳ میلیون دلار در سه روز اول اکرانش، فیلم Gemini Man (جمینی من) را شکست دهد و به دومین فیلم پر فروش هفته گیشه تبدیل شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فروش موفق باعث تایید سریع ساخت قسمت دوم این انیمیشن شده است. شرکت MGM رسما ساخت انیمیشن The Addams Family 2 (خانواده آدامز ۲) را تایید و اعلام کرد که این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ (۳۰ مهر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر در این تاریخ هیچ فیلم دیگری برای اکران در نظر گرفته نشده و همچنین اطلاعات بیشتری از این انیمیشن نیز در دسترس نیست. آدامز فمیلی از جمله بهترین انیمیشن‌های 2021 در فهرست ما است. 

انیمیشن The Addams Family موفق شده در روز دوشنبه ۴.۸ میلیون دلار دیگر فروش کند تا در مجموع ۴ روز اول اکران، فروش این انیمیشن تنها در آمریکای شمالی به ۳۵ میلیون دلار برسد که با توجه به بودجه ساخت ۴۰ میلیون دلاری انیمیشن، موفقیت بزرگی برای آن به حساب می‌آید. در واقع انیمیشن The Addams Family فراتر از انتظار MGM و دیگر تهیه کنندگان ظاهر شده و هنوز اکران جهانی آن نیز آغاز نشده است. اسکار آیزاک، شارلیز ترون، کلویی گریس مورتس، فین ولفهارد، نیک کرول، بت میدلر، الیسون جنی، کنراد ورنن، السی فیشر، مارتین شورت، کاترین اوهارا، ایمی گارسیا، پام کلمنتیئف، تایتس برگس، جنیفر لوئیس، مگی ویلر و هارلند ویلیامز، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن خانواده آدامز حضور داشته و صداپیشگی شخصیت‌های آن را بر عهده داشته‌اند.

کنراد ورنن، کارگردان آثاری چون انیمیشن Shrek 2 (شرک ۲)، انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان)، انیمیشن Madagascar 3: Europe's Most Wanted (ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب در اروپا) و Sausage Party (مهمانی سوسیسی) به‌همراه گرگ تیرنان، وظیفه کارگردانی و مت لیبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Addams Family را بر عهده داشته‌اند که بازگشت هیچ یک هنوز تایید و اعلام نشده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده