نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

بررسی نسخه سوییچ بازی The Witcher 3 از دید سایت های معتبر دنیا

بازی The Witcher 3 امروز برای کنسول نینتندو سوییچ هم منتشر شد و در این مطلب مروری بر نمره‌های آن خواهیم داشت. 

اگر بخواهیم روزی لیستی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی نسل هشتم تهیه کنیم، بدون شک باید اسمی هم از The Witcher 3: Wild Hunt، ساخته فراموش‌نشدنی استودیو سی‌دی پراجکت رد در آن ببریم؛ بازی که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و سومین قسمت از ماجراجویی‌های گرالت دوست‌داشتنی را برایمان تعریف کرد. در این نسخه تلاش‌های گرالت برای پیدا کردن سیری را شاهد هستیم و البته که داستان بازی با حضور شخصیت‌های مختلفی از ینیفر و تریس گرفته تا چهره‌های دیگر آنقدر پرجزییات است که نمی‌توان در چند خط آن را خلاصه کرد و پیشنهاد می‌کنم برای این منظور، مطالعه دفتر خاطرات با محوریت سری ویچر را از دست ندهید. 

اما The Witcher 3: Wild Hunt به‌عنوان سومین قسمت از سری ویچر از حیث گیم‌پلی هم به یک بلوغ بسیار خوب رسیده بود و از مکانیک مبارزات گرفته تا تنوع بسیار عالی ماموریت‌های اصلی و فرعی در دنیای بی‌نهایت بزرگ بازی باعث می‌شدند تا بتوان ساعت‌ها، روز‌ها و حتی شاید ماه‌ها با ساخته سی‌دی پراجکت رد سرگرم شد. حال پس از گذشت چهار سال از انتشار بازی، کاربران کنسول نینتندو سوییچ هم از امروز می‌توانند وارد جهان فراموش‌نشدنی این بازی شوند و آن را روی کنسول هیبریدی خودشان تجربه کنند. نسخه سوییچ بازی اولین بار در جریان E3 2019 معرفی شد و استودیو سیبر اینتراکتیو هم در توسعه آن نقش داشته است. در ادامه با زومجی همراه باشید تا مروری بر نمره های نسخه سوییچ ویچر 3 و بررسی آن از دید سایت‌های معتبر دنیا داشته باشیم:

The Witcher 3: Wild Hunt

  • سازنده و ناشر: سی‌دی پراجکت رد
  • تاریخ انتشار نسخه سوییچ: ۲۳ مهر
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ (بازی قبلا برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی هم منتشر شده است)
  • سبک: اکشن نقش آفرینی

The Witcher 3

گیم روولوشن: ۹۰ از ۱۰۰

درست است که شاید گاهی کیفیت گرافیکی بازی آنطور که باید شفاف به‌نظر نرسد و شاهد افت فریم‌هایی هم باشیم، اما این موارد وقتی که وارد دنیای بزرگ بازی روی سوییچ می‌شویم فراموش می‌شوند. بدون شک نسخه سوییچ، بهترین نسخه از ویچر ۳ نیست اما انتشار آن بدین معنی است که افراد بیش‌تری می‌توانند لذت بازی کردن این اثر را بچشند و این قطعا اتفاق مثبتی است. 

گیمینگ ترند: ۸۵ از ۱۰۰

بالاخره یکی از بهترین بازی‌های این نسل روی کنسول سوییچ هم منتشر شد. برای افرادی که قبلا بازی را تجربه نکرده‌اند و مشکلی هم با اجرا شدن بازی روی حالت ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن پایین ندارند، تجربه The Witcher 3 روی این کنسول الزامی است. اما اگر از این دست افراد نیستید و لزومی هم به بازی کردن ویچر ۳ در حالت کنسول دستی ندارید، شاید تجربه بازی روی پلتفرم‌های دیگر لذت بیش‌تری برایتان داشته باشد. 

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

پورت سوییچ بازی The Witcher 3 آن نسخه‌ای نیست که اگر بخواهید برای بار اول سراغ ماجراجویی عظیم سی‌دی پراجکت رد بروید، بتوانم پیشنهادش کنم. با این حال اگر امکان بازی کردن این اثر را روی پی‌سی قدرتمند یا کنسول‌های دیگر ندارید یا می‌خواهید در حالت کنسول دستی آن را بازی کنید، تجربه این نسخه هم قابل قبول است. 

گیمزرادار: ۷۰ از ۱۰۰

ویچر ۳ روی سوییچ پورت قابل قبولی است اما با در نظر گرفتن در دسترس بودن بازی روی کنسول‌های دیگر و ضعف‌های فنی‌ای که نسخه سوییچ دارد، قطعا بازی کردن بازی روی این کنسول به‌عنوان اولویت و گزینه اول پیشنهاد نمی‌شود. 

دیستراکتوید: فاقد نمره

ویچر ۳ بدون شک یکی از بهترین بازی‌هایی است که در چند سال اخیر منتشر شده است و امروز هم پس از گذشت چند سال کماکان تجربه لذت‌بخشی به‌حساب می‌آید. بله درست است که نسخه سوییچ برخی از جزییات بصری بازی را کاهش داده است اما هنوز هم بازی با کیفیت گرافیکی خوبی روی این کنسول اجرا می‌شود و المان‌های دیگر بازی از گیم‌پلی گرفته تا داستان هم عالی هستند. پس اگر قبلا سراغ بازی نرفته‌اید، الان بهترین فرصت برای تجربه کردن آن است. 

نمره های نسخه سوییچ ویچر 3

نمره های نسخه سوییچ ویچر 3


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده