نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۴

گوگل از تاریخ انتشار Stadia رونمایی کرد

بالاخره پس از ماه‌ها انتظار، شرکت گوگل اعلام کرد که پلتفرم استریم مخصوص این شرکت با نام استیدیا در تاریخ ۲۸ آبان به بازار عرضه خواهد شد.

مدت‌ها پیش شرکت گوگل اعلام کرد که پلتفرم استریم خودش را در ماه نوامبر (آبان یا آذر) منتشر خواهد کرد؛ با این حال، هیچ تاریخ عرضه‌ی دقیقی را برای آن مشخص نکرده بود. حال امروز فیل هریسون از شرکت گوگل طبق جدیدترین اخبار فناوری و در طی رویدادی، از تاریخ دقیق انتشار گوگل استیدیا رونمایی و اعلام کرد که این این محصول در ۲۸ آبان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین در کنار این خبر ویدیویی جدید از استیدیا منتشر شده است که می‌توانید آن را در انتهای مطلب مشاهده کنید. 

گوگل از پلتفرم مبتنی بر سرویس ابری جدید خود، در اسفند پارسال رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که این شرکت با تمام قوا پا به این عرصه می‌گذارد و در نظر دارد تا آن را با تمامی سرویس‌های دیگر شرکت خود از جمله یوتیوب، ادغام کند. از همان زمان معرفی، گوگل دو رویداد مختلف برای رونمایی از بازی‌ها و محتوای انحصاری پلتفرم Stadia برگزار کرده‌ است. تا به اینجا، بزرگ‌ترین بازی‌های انحصاری این پلتفرم شامل بازی Gylt، بازی Get Packed و Orcs Must Die! 3 می‌شود که البته مورد آخر تا زمانی محدود در انحصار استیدیا خواهد بود.

شرکت راک‌استار نیز حمایت خود را از استیدیا با انتشار بازی محبوب خود یعنی Red Dead Redemption 2 برای این پلتفرم در روز عرضه‌ی آن نشان خواهد داد. بنابراین، نسخه‌ی دوم بازی رد دد ریدمپشن در تاریخ ۲۸ آبان (۱۹ نوامبر) برای استیدیا منتشر خواهد شد. 

گوگل استیدیا در ماه شلوغی در دسترس قرار خواهد گرفت. هفته‌ی قبل از عرضه‌ی آن دو بازی مورد انتظار Pokemon Sword and Shield و جدیدترین نسخه از بازی‌های استار وارز با نام Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر خواهد شد. با اعلام رونمایی رسمی گوگل از تاریخ عرضه‌ی استدیا، معلوم شد که این پلتفرم در روز انتشار بازی Shenmue 3 در دسترس قرار می‌گیرد. شما می‌توانید جزییات بیشتر درباره‌ی این پروژه، بازی‌هایی که برای آن عرضه می‌شوند و خیلی از اطلاعات دیگر راجع به استدیا را از طریق این لینک مطالعه کنید.

نظر شما راجع به پلتفرم گوگل استیدیا چیست؟ آیا آینده‌ی روشنی را برای آن متصور می‌شوید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود از آپارات


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده