// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸

اپیزود دوم داستانی The Division 2 با انتشار یک تریلر به‌طور زودهنگام در دسترس قرار گرفت

یوبیسافت تریلر جدیدی را از بازی The Division 2 منتشر کرده است که محتویات بسته الحاقی چپتر دوم نظیر Pentagon: The Last Castle را به‌نمایش می‌گذارد.

چندی پیش بود که یوبیسافت اعلام کرد که ۲۳ مهر ماه (۱۵ اکتبر) چپتر دوم بازی The Division 2 در دسترس کاربرانی قرار می‌گیرد که سیزن پس بازی را خریداری کرده‌اند. در جریان چپتر دوم بازیکنان به محتوای داستانی Pentagon: The Last Castle دسترسی پیدا خواهند کرد که دومین بسته الحاقی داستانی دیویژن 2 به‌حساب می‌آید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر دیویژن 2، به مناسبت دسترسی زودهنگام چپتر دوم این بازی برای کاربرانی که سیزن‌پس را خریداری کرده‌اند، تریلر جدیدی را منتشر کرده است. در جریان تریلر منتشر شده شاهد محتویاتی هستیم که در جریان چپتر دوم داستانی The Division 2 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین چپتر دوم مصادف شده با ششمین آپدیت بازی دیویژن 2 که در جریان آن شاهد اضافه شدن Missionهای جدید و Technician، اسپشالیزیشن جدید دیویژن 2، هستیم. 

در ادامه مشخص شده است که کاربرانی که سیزن‌پس سال اول را خریداری کرده‌اند، Assignmentهای مخصوصی را دریافت خواهند کرد. همچنین سیستم جدیدی به نام Targeted Loot به بازی اضافه شده است که در جریان آن می‌توانید آیتم‌های مد نظر خود را ردیابی کنید. این سیستم کمک می‌کند که ساده‌تر از گذشته به موارد دلخواه خود برسید. از دیگر محتویات اضافه شده به بازی هم می‌توان به تغییراتی در سیستم Inventory و ساخت‌وساز بازی اشاره کرد.

کاربرانی که سیزن‌پس بازی The Division 2 را خریداری نکرده‌اند، می‌توانند در هفته آینده (۳۰ مهر ماه) به محتویات چپتر دوم دسترسی داشته باشند. در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده از محتویات چپتر دوم و آپدیت جدید دیویژن 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

The Division 2 توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

The Division 2 دقیقا همان تجربه‌ای است که سه سال پیش، انتظار داشتیم نسخه اول ارائه کند؛ بازی شوتر / نقش آفرینی با محتویات بسیار گسترده که نه یک تجربه چند ساعته، بلکه اثری برای تجربه در مدت زمان طولانی است. مراحل جذاب و متنوع، حالت Co-Op عالی که حس و حال همکاری را به بهترین شکل ارائه می‌دهد، عناصر نقش آفرینی غنی و سیستم لوت فوق‌العاده تنها بخشی از از ویژگی‌های مثبت بازی هستند که باعث می‌شوند مشکلات فنی آن یا ضعف داستانش هم چندان به چشم نیایند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده