// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

رافیان گیمز و راک استار در حال ساخت یک بازی چندنفره برای کنسول های نسل آینده هستند

استودیو رافیان گیمز به‌تازگی فهرست شغلی جدیدی را در توییتر منتشر کرده که از همکاری این استودیو با راک استار گیمز برای ساخت یک بازی چندنفره خبر می‌دهد.

با نزدیک شدن به نسل آینده بازی‌های ویدیویی، طبیعی است که استودیو و ناشرهای مختلف روی بازی‌های جدیدی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت کار کنند. رافیان گیمز (Ruffian Games) هم جزو آن دسته از استودیوهایی است که مشغول توسعه بازی خود برای پلتفرم‌های نسل آینده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، رافیان گیمز در حساب کاربری توییتر خود فهرست شغلی جدیدی را منتشر کرده است که در جریان آن نوشته شده که نیازمند نیرو برای توسعه یک بازی چندنفره هستند که برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پلتفرم‌های نسل آینده عرضه می‌شود. نکته‌ی جالب این فهرست، این است که رافیان گیمز اعلام کرده که برای توسعه‌ی بازی درحال همکاری با راک‌استار گیمز (Rockstar Games) است. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این بازی چندنفره در دسترس قرار نگرفته است.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم رافیان گیمز در حال کار روی چه پروژه‌ای است. این استودیو در گذشته بازی Crackdown 2 را توسعه داده است و در مراحل توسعه Halo The Master Chief Collection هم با استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries) همکاری داشته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده