نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۵

بازی Call of Duty: Modern Warfare فاقد لوت باکس خواهد بود

اخیرا کارگردان بازی Call of Duty: Modern Warfare، با انتشار پستی در ردیت اعلام کرده که در این بازی خبری از لوت باکس نخواهد بود. 

اخیرا یک یوتیوبر اطلاعاتی از بازی Call of Duty: Modern Warfare فاش و اعلام کرد که این اثر، قرار است دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای باشد که باعث می‌شود برخی سلاح‌ها فقط با پرداخت پول واقعی قابل دریافت باشند. اعلام این موضوع واکنش‌های منفی مختلفی را از جانب طرفداران بازی در پی داشت؛ چرا که معمولا در نسخه‌های قبلی سری کالاف دیوتی هم خرید‌های درون برنامه‌ای صرفا محدود به موارد ظاهری و تزئینی می‌شدند. با این حال به‌نظر می‌رسد که خبر فاش‌شده، واقعیت ندارد؛ چرا که پس از انتشار آن، جوئل امسلی، کارگردان هنری بازی، با انتشار پستی در ردیت اعلام کرده که اینفینتی وارد، سازنده بازی، هیچ برنامه‌ای برای قرار دادن لوت باکس‌ها یا Supply Drop‌ها در این بازی ندارد. وی در این پست گفت:

بازهم شاهد انتشار اخبار و اطلاعات غیرواقعی در مورد بازی Call of Duty: Modern Warfare هستیم؛ تنها چیزی که می‌توانم الان در این مورد بگویم این است که ما روی هیچ نوع سیستم لوت باکس یا Supply Drop کار نمی‌کنیم. آیتم‌های قابل‌استفاده در بازی قرار است از طریق گیم‌پلی قابل دسترسی باشند و به‌زودی اطلاعات بیش‌تری در این مورد منتشر خواهیم کرد. 

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۳ آبان منتشر خواهد شد و قرار است برخلاف نسخه سال گذشته، دارای بخش داستانی هم باشد. همچنین اخیرا خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نسخه پی‌سی بازی فضایی حدود ۱۷۵ گیگ نیاز خواهد داشت که البته اکتیویژن، در مورد آن شفاف‌سازی کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده