نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۶

جدول فروش هفتگی انگلستان: هت تریک فیفا 20 در صدرنشینی

در هفته منتهی به ۲۰ مهر، بازی فیفا 20 موفق به ثبت سومین صدرنشینی متوالی خود در جدول فروش هفتگی انگلستان شد. 

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که بر اساس آن، مثل دو هفته گذشته کماکان فیفا 20، جدیدترین بازی فوتبال الکترونیک آرتز در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان دیده می‌شود. البته این هفته به جز رتبه نخست، در رتبه دوم هم شاهد تغییر نیستیم و Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint که هفته گذشته منتشر شد و در رتبه دوم قرار گرفت، این هفته هم این جایگاه را در اختیار دارد. 

اما از رتبه سوم، شاهد تغییرات در جدول هستیم؛ به طوریکه در این جایگاه بازی Mario Kart 8 Deluxe از نینتندو با صعودی چهار پله‌ای قرار گرفته است و رتبه چهارم هم در اختیار بازی Gears 5 قرار دارد که این اثر هم موفق شده جایگاه قبلی خودش را تکرار کند. در رتبه پنجم، شاهد یک بازی جدید یعنی Grid هستیم که جدید‌ترین شبیه‌ساز ریسینگ استودیو کدمسترز به‌شمار می‌رود و رتبه شِشُم هم در اختیار بازی Minecraft قرار دارد که با صعودی ۹ پله‌ای از رتبه ۱۵ توانسته به این جایگاه برسد؛ در نظر داشته باشید که این نسخه با Minecraft: Xbox Edition که هفته پیش در رتبه نهم قرار داشت متفاوت است و Minecraft: Xbox Edition این هفته با خروج از جمع ۱۰ بازی پرفروش، در رتبه یازدهم قرار گرفته است. 

grid reboot

The Legend of Zelda: Link's Awakening که هفته پیش از رتبه دوم به جایگاه پنجم رسیده بود، این هفته هم دو پله سقوط را تجربه کرده و در جایگاه هفتم دیده می‌شود. در رتبه هشتم هم شاهد بازی Borderlands 3 هستیم که پنج پله سقوط را تجربه کرده است. اما در رتبه نهم، بازی GTA V پس از چند هفته غیبت در جمع ۱۰ بازی پرفروش، دوباره به جدول برگشته و با صعودی سه پله‌ای در جایگاه نهم دیده می‌شود. در نهایت هم در رتبه دهم بازی Sea of Thieves قرار گرفته که دو پله سقوط را تجربه کرده است. همچنین در پی تغییر و تحولاتی که این هفته رخ داده، چند بازی هم از جمع ۱۰ بازی پرفروش خارج شده‌اند؛ بازی‌هایی مثل Minecraft: Xbox Edition که به آن اشاره کردیم و همینطور Ghostbusters: The Video Game Remastered و Forza Horizon 4. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲۰ مهر را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱FIFA 20سومین صدرنشینی متوالی
۲۲Tom Clancy's Ghost Recon Breakpointتکرار رتبه هفته گذشته
۳۷Mario Kart 8 Deluxe-
۴۴Gears 5تکرار رتبه هفته گذشته
۵-Gridهفته اول انتشار
۶۱۵Minecraftورود به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۹ پله صعود
۷۵The Legend of Zelda: Link's Awakening-
۸۳Borderlands 3-
۹۱۲GTA Vورود به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۳ پله صعود
۱۰۸Sea of Thieves-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده