// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

صحبت های سازنده بازی Disintegration در مورد کمپین آن

سازنده‌ی بازی Disintegration اعلام کرد که کمپین بازی بخش بزرگی از آن محسوب می‌شود.

مارکوس لتو (Marcus Lehto)، سازنده بازی Disintegration که یکی از سازندگان اصلی سری محبوب Halo محسوب می‌شود، در طی روزها و هفته‌های گذشته اطلاعات زیادی در مورد این بازی شوتینگ و استراتژی به اشتراک گذاشته است. کمی پیش او در مورد تن بازی و چگونگی الهام گرفتن آن از برنامه تلویزیونی Firefly صحبت کرد و حالا طی مصاحبه‌ی جدیدی با DualShockers، او به جزئیات روایت فرضیه اصلی داستان بازی پرداخته است.

لتو کمپین اصلی را به‌عنوان بخش واقعا بزرگی از کل تجربه بازی Disintegration توصیف می‌کند. او در ادامه توضیحات بیشتری در مورد اینکه چگونه بشریت در آستانه انقراض بوده است و ما تصمیم گرفتیم برای اجتناب از این امر با ربات‌ها ادغام شویم و اینكه چگونه این کار سرانجام منجر به تضاد پیدا کردن ایدئولوژی‌ها بر سر تصمیمات بعدی شد، صحبت کرد. او در ادامه گفت:

درواقع کمپین داستان یک بخش واقعا بزرگ از بازی ما بود. در کمپین بازی ما به‌عنوان شخصیتی به نام رومر بازی می‌کنیم که مانند سایر کاراکترهای ما طبیعت اصلی او انسان است. بشریت در آینده در وضعیت بدی قرار می‌گیرد. همه‌گیری خطرناکی در سراسر کره زمین گسترش یافته و انسانیت در حال فروپاشی است. بشریت در معرض تهدید جدی انقراض قرار دارد در نتیجه اقدامات شدیدی از طرف انسا‌ن‌ها انجام می‌گیرد. ما مغز انسان را برداشته‌ایم و آن‌ را درون یك زره پوش محصور كرده و آن را با یک آرماتور روباتیک ادغام کرده‌ایم. این‌ها شخصیت اصلی ما در طول بازی هستند. همه آن‌ها انسان و همه آن‌ها افرادی عادی مثل من و شما هستند؛ بنابراین هرکدام شخصیت جالب و منحصر‌به‌فرد خود را دارند. اما بنا به دلایلی بخش کاملی از آن‌ها جدا شد و آن‌ها دیگر این تمایل را دارند که هرگز دوباره انسان نشوند. آن‌ها این فرم جدید روباتیک خود را دوست دارند؛ در نتیجه شروع به تکامل می‌کنند و بشریت را پشت سر می‌گذارند. ما با آنچه اتفاق می‌افتد موافق نیستیم؛ در نتیجه از آنان جدا می‌شویم. دشمن ما Rayonne نام دارد که به معنای نور است. Rayonne به‌دنبال ما است و ما را شکار می‌کند. ما دیگر جزئی از قانون نیستیم و اکنون با گروه کوچکی از مردم مثل خودمان در حاشیه یک درگیری بسیار بزرگ جهانی در حال جنگ هستیم.

لتو همچنین توضیح داد که این بازی به‌صورت جدی روی زمین متمرکز است و مسائل را محلی نگه می‌دارد. به عبارت دیگر به این مسائل که آیا بشریت توانسته است به فضا برسد و در سیارات دیگر مستقر شود پرداخته نخواهد شد. این ایده‌ای است که آن‌ها برای بازی‌های آینده نگه داشته‌اند. بازیکنان همچنین با شخصیت‌های معمولی انسانی در طی بازی برخورد خواهند کرد. او ادامه داد:

ما به چگونگی گسترش بشریت نمی‌پردازیم. تمرکز ما روی کره زمین است و ما به‌صورت هدفمند تمرکز را روی زمین نگه داشته‌ایم زیرا می خواهیم به این مسئله بپردازیم که اینجا زادگاه بشریت است و اگر مراقب نباشیم می‌تواند در همین‌جا به پایان برسد. ما در بازی انسان‌های طبیعی نیز می‌بینیم. برخی از شخصیت‌های داستان ما و متحدین ما انسان هستند. اما ما درباره اینکه آیا به ستاره‌ها راه پیدا کرده‌ایم یا خیر صحبت نمی‌کنیم. این موضوع برای بازی‌های آینده است.

بازی Disintegration در سال ۲۰۲۰ برای ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده