// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

کارگردان The Last of Us Part 2 اطلاعاتی از موجوداتی به نام Shambler منتشر کرد

Shamblerها را می‌توان گونه‌ی قوی‌تری از کلیکرها در بازی The Lat of Us Part II دانست که قارچ‌های روییده شده روی بدن آن‌ها همانند یک زره و محافظ عمل می‌کند.

نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last of Us Part II، این اواخر اطلاعات مختلفی را از این بازی در دسترس کاربران قرار داده است. وی به‌تازگی با وبسایت پلی‌استیشن مصاحبه‌ی جدیدی را انجام داده است. در جریان این مصاحبه وی در مورد محدودیت‌های حافظه‌ای پلی استیشن 4 و جهان باز بازی اشاره کرده است که شباهت‌هایی که Uncharted 4: The Lost Legacy دارد. همچنین در بخشی از مصاحبه نیل دراکمن در مورد گونه‌ای جدید از دشمنان بازیکن در The Last of Us Part II صحبت کرده است که به Shambler معروف هستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی و ویدیوهایی که از گیم‌پلی The Last of Us Part 2 منتشر شده، شمبلر یکی از دشمنان آلوده شده در بازی به‌حساب می‌آیند. همانند کلیکرها نابینا هستند و ازطریق صدا می‌توانند محل قرار گیری شما را تشخیص دهند. شمبلرها را می‌توان موجودات خطرناک‌تری دانست، زیرا روی بدن آن‌ها قارچ‌هایی وجود دارد که نقش یک زره و محافظ را برعهده دارد. ازاین‌رو کشتن این دست از دشمنان کار بسیار سخت‌تری است. همچنین شمبلرها در صورتی که به آنها ضربه وارد شود، بازیکن به آنها نزدیک شود یا حین مردن از خود سمومی خارج کند و بازیکن را غافل‌گیر کند.

از سازنده The Last of Us Part II در مورد طراحی این موجودات چنین سوالی پرسیده شد: «با وجود محتویات نسخه اول، شمبلر به چه شکل به‌وجود آمده است؟ آن هم زمانی‌که در نسخه اول حضور نداشته است». نیل دراکمن دراین‌باره می‌گوید:

در نسخه اول دست نوشته و پرونده‌هایی وجود داشت که از انواع و اقسام آلودگی‌ها اطلاعاتی را در دسترس کاربر قرار می‌داد. ما باید توجیه می‌کردیم که چرا مراحل مختلفی از آلوده شدن وجود دارد. چرا این جهش یافتگی‌ها اتفاق می‌افتند؟ بدون اینکه اطلاعات خاصی را اینجا منتشر کنم، باید بگویم که نوع جهش یافتگی و آلودگی‌ها در بازی به محیط و گذر زمان مربوط می‌شود که باعث رخ دادن جهش یافتن در افراد آلوده می‌شود.

در ادامه دراکمن توضیحاتی را هم در مورد شمبلرها ارائه کرده است و همچنین دشمنان به چه شکل می‌توانند یک خطر جدی برای بازیکن باشند.

رانرها را داریم که به سرعت به شما نزدیک می‌شوند. ازطرفی کلیکرها سرعت حرکت آرامی دارند، اما پتانسیل این را دارند که با یک ضربه شما را از بین ببرند. شمبلر می‌تواند حملات محیطی انجام دهد. بدین صورت که هاله‌ای از بذرهای سمی و اسیدی را به‌صورت گاز از خود خارج می‌کند و محیط اطراف را از بین می‌برد. همچنین باعث سوختن پوست شما هم می‌شود. چیزی که در نسخه دمو تماشا کردید، شکل واقعی شمبلرها بود. به‌نظرم طراحی جالبی دارند؛ زیرا شما محیط ابری شکلی را مشاهده می‌کنید که با ورود به آن، آسیب می‌بینید. ازطرفی باعث از بین رفتن دید شما هم می‌شود و ناگهان رانرها از فرصت استفاده کرده و به شما حمله می‌کنند. 

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ دو اسفند ماه (۲۱ فوریه ۲۰۲۰) عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در مورد شمبلرها چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده