// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

موسیقی متن مجموعه مگامن در قالب صفحه های گرامافون عرضه می‌شود

موسیقی‌های بازی Mega Man در قالب صفحه های گرامافون (وینیل) و بسته بندی ویژه‌ای عرضه می‌شود.

Laced Records، که امور مجوزها و انتشارات موسیقی بازی‌های ویدیویی را مدیریت می‌کند، به‌تازگی ست لیمیتد ادیشن صفحه وینیل Mega Man Blue را که شامل تمامی آهنگ‌های مگامن از آهنگ‌ پس زمینه‌ی Flash Man گرفته تا آهنگ‌های Acid Man می‌شود، معرفی کرد. این مجموعه، ارزان نیست و با قیمت ۱۱۰ دلار به فروش می‌رسد اما شما با خرید آن ۱۵۲ آهنگ و شش دیسک وینیل ۱۸۰ گیگی دریافت خواهید کرد. این محصول در ماه دسامبر عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون مجموعه دیسک‌های گرامافون این بازی را تهیه کنند.

Laced Records به‌طور انحصاری موسیقی متن بازی‌های ویدیویی را توزیع می‌کند و آن‌ها پیش از این روی عناوین بزرگی کار کرده‌اند. آن‌ها تا به حال صفحه‌ی وینیل موسیقی متن بازی کلاسیک DOOM و Hotline Miami را منتشر کرده‌ و در اوایل سال جاری موسیقی متن بازی Bloodborne را نیز روی وینیل آورده‌اند. همچنین، Laced Records پیش از این تاریخچه‌ای غنی از کار به‌صورت خاص روی بازی‌های Capcom در کارنامه‌ی خود دارد. آن‌ها پیش از این صفحه‌های وینیل بازی‌های Resident Evil ،Resident Evil 2 و Devil May Cry 5 را تولید کرده‌اند. هنوز هیچ خبری از موسیقی متن Monster Hunter World به گوش نرسیده است اما به احتمال زیاد برنامه‌ی انتشار آن در فهرست برنامه‌های Laced Records قرار دارد.

Mega Man vinyl

بااین‌حال، تقریبا نسخه‌های وینیل تمامی بازی‌های ذکر شده در حال حاضر کاملا فروخته شده است. باتوجه‌به اینکه تقاضا برای این نسخه‌های Laced Records بسیار زیاد است، اگر می‌خواهید این ست صفحه گرامافون بازی Mega Man را داشته باشید بهتر است از الان آن را پیش خرید کنید.

تمامی بازی‌های Mega Man در دو بازی Mega Man Legacy Collection 1  و Mega Man Legacy Collection 2 جمع آوری شده‌اند و روی تمامی پلتفرم‌ها موجود است. اگرچه این مجموعه شامل بازی Mega Man 11 نمی‌شود اما این بازی نیز روی تمامی پلتفرم‌ها قابل دسترسی است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده