نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

ایدینا منزل در نسخه جدید سیندرلا حضور خواهد داشت

ایدینا مِنزِل، صداپیشه انیمیشن Frozen (یخ‌زده)، در حال مذاکره با مسئولان شرکت سونی پیکچرز جهت نقش‌آفرینی در نسخهٔ سینمایی جدید داستان سیندرلا است.

طبق گزارش اختصاصی سایت خبری دِدلاین، ایدینا مِنزِل، خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر آمریکایی که در سال ۲۰۰۴ برنده جایزه تونی شده است، برای ایفای نقش شخصیت شرور مادرخوانده سیندرلا، در حال مذاکره با مسئولان شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) است. اگر وی با مسئولان سونی پیکچرز به توفق برسد، با بیلی پورتر، بازیگر، خواننده پاپ و مجری آمریکایی که وی نیز در سال ۲۰۱۳ برنده جایزه تونی شده و همچنین در هفتادوششمین مراسم گلدن گلاب، جایزه بهترین بازیگر مرد را برای ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی درام Pose (ژست) را از آن خود کرد و قرار است نقش شخصیت مادر تعمیدی یا همان فرشتهٔ نجات‌بخش سیندرلا را ایفا کند و همچنین با کامیلا کابیو با نام کامل کارلا کامیلا کابیو اتربائو، خواننده و ترانه‌سرای کوبایی-آمریکایی که قرار است نقش سیندرلا را در فیلم سونی پیکچرز ایفا کند، همبازی خواهد شد.

آخرین اقتباسی که از داستان شخصیت «سیندرلا» روی پردهٔ سینما رفت، فیلم شرکت والت دیزنی (Walt Disney) بود که این فیلم با عنوان Cinderella (سیندرلا) در سال ۲۰۱۵ به‌کارگردانی کنت برانا اکران شد. داستان این فیلم دربارهٔ دختری به نام اِلا بود که بعد از مرگ غیرمنتظره‌ٔ پدرش، پس از مادرش تنها تکیه‌گاه باقی‌مانده‌ٔ زندگی‌اش را هم از دست می‌دهد و با ظلم‌های نامادری و حسودی‌ و زخم‌زبان‌های دِرِزیلا و آناستازیا تنها می‌ماند و باید آنقدر مدارا کند و مهربانی به‌خرج دهد تا درنهایت برای برداشتن کفش‌ بلورین‌اش، با شاهزاده آشنا شود. فیلم شرکت والت دیزنی با استقبال خوبی از سوی منتقدین همراه شد و در نظرسنجی سایت آماری «سینما اسکور» نیز میانگین نمره‌ٔ بسیار خوب A را از تماشاچیان دریافت کرد. در این فیلم بازیگرانی چون لیلی جیمز، کیت بلانشت، ریچارد مدن، هلنا بونهام کارتر، هالیدی گراینگر، سوفی مک‌شرا، استلان اسکارشگورد، نانسو آنوزی، درک جاکوبی و هایلی اتول حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند؛ فیلم کنت برانا با بودجهٔ ۹۵ میلیون دلاری، فروشی ۵۴۴ میلیون دلاری در گیشه داشت.

Idina Menzel

کارگردانی پروژهٔ جدید شرکت سونی پیکچرز را کِی کنان بر عهده خواهد داشت که اولین فیلم این کارگردان زن، فیلم Blockers (بازدارندگان) بود که مورد توجه منتقدین قرار گرفت و در آن فیلم لزلی من، جان سینا و گراهام فیلیپس حضور داشتند. وی همچنین تهیه‌کنندگی و نگارش فیلمنامه دو قسمت دوم و سوم مجموعهٔ Pitch Perfect (پیچ پرفکت) را در کارنامه دارد. طبق اعلان سونی پیکچرز، نسخهٔ سینمایی جدید Cinderella، در تاریخ ۵ فوریه ۲۰۲۱ (۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۹) روی پردهٔ سینما خواهد رفت. گفتنی است مراحل فیلم‌برداری این فیلم در ماه فوریه سال آینده میلادی در شهر لندن آغاز خواهد شد.

ایدینا مِنزِل سابقه حضور در صحنهٔ تئاتر و نقش‌آفرینی در فیلم‌های سینمایی و آثار تلویزیونی را در کارنامه دارد. آخرین صداپیشگی ایدینا مِنزِل مربوط‌به انیمیشن Ralph Breaks the Internet (رالف اینترنت را خراب می‌کند) می‌شود که کارگردانی این انیمیشن بر عهده ریچ مور و فیل جانستون بود. جان سی ریلی صداپیشه شخصیت رالف خرابکار، سارا سیلورمن صداپیشه شخصیت ونه‌لوپه وان شوییتز، جک مک‌بریر صداپیشه شخصیت Fix-It Felix Jr، جین لینچ صداپیشه شخصیت گروهبان تامورا جین کالهون، گل گدوت صداپیشه شخصیت شنک، تراجی پی. هنسون صداپیشه شخصیت یسسس، آلفرد مولینا صداپیشه شخصیت دابل دن، آلن تودیک صداپیشه شخصیت نوزمور و اد اونیل صداپیشه شخصیت آقای استن لیتواک، دیگر صداپیشگان این انیمیشن بودند. انیمیشن Ralph Breaks the Internet توانست نظر مثبت منتقدان زیادی را جلب کند و در گیشه نیز عملکرد خوبی داشت و با بودجهٔ ۱۷۵ میلیون دلاری، فروشی ۵۳۰ میلیون دلاری داشت.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده