نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۴

مراحل ساخت بازی Shenmue 3 به اتمام رسیده است

به فاصله حدود یک ماه مانده به عرضه بازی Shenmue 3، به‌نظر می‌رسد روند ساخت آن به اتمام رسیده و بازی آماده انتشار است.

از اولین باری که از جدیدترین ساخته یو سوزوکی پرده‌برداری شد، چندین سال می‌گذرد. روند ساخت بازی Shenmue 3 با جمع‌آوری هزینه ساخت خود توسط کیک استارتر شروع شد و به‌سرعت نیز توانست لقب موفق‌ترین کیک استارتر تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی را به خود اختصاص دهد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که بالاخره پس از تاخیرهای فراوان، عرضه بازی Shenmue 3 برای تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۸ آبان ۱۳۹۸) برای پلی‌ استیشن 4 و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است؛ حتی چند ماه پیش مشخصات مورد نیاز و پیشنهادی بازی روی پی سی نیز اعلام شد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد باتوجه به اطلاعات منتشر شده، روند ساخت بازی به اتمام رسیده و به اصطلاح بازی گلد شده است.

در همین رابطه زمانی که یکی از طرفداران بازی Shenmue 3 از حساب رسمی توییتر Shenmue در رابطه با بازی سوالی پرسید، تیم سازنده در جواب به آن رسما تایید کرد که کار ساخت سومین نسخه از این مجموعه محبوب به پایان رسیده و بازی برای انتشار آماده شده است.

قطعا برای طرفداران قدیمی و سرسخت بازی شنمو 3، این چند سال انتظار بسیار سخت گذشته است، اما خوشبختانه چیزی تا انتشار و تجربه ساخته جدید یو سوزوکی و استودیوی Ys Net باقی نمانده است و به‌زودی می‌توانید ماجراجوی جدید این کارگردان محبوب را تجربه کنید.

اگر شما هم جزو طرفداران این مجموعه و بازی Shenmue 3 هستید، آیا امیدوار هستید که بالاخره پس از تاخیرهای فراوان، بازی Shenmue 3 بتواند توقعات ایجاد شده را برآورده کند و دنباله شایسته‌ای برای این مجموعه باشد یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده