نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸

کارگردان فیلم ترسناک Most Evil مشخص شد

فیلم جدید شرکت اوریون پیکچرز، فیلمی ترسناک با نام Most Evil (خبیث‌ترین) است و دنیل رابینز کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

طبق گزارش اختصاصی سایت خبری دِدلاین، دنیل رابینز، کارگردان جوان سینمای هالیوود که تاکنون سه فیلم بلند سینمایی ساخته است، برای کارگردانی پروژه جدید شرکت اوریون پیکچرز (Orion Pictures) با عنوان Most Evil (خبیث‌ترین) انتخاب شد. نگارش فیلمنامه این فیلم ترسناک را بنجامین و پاول چاینا انجام خواهند داد. تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز برایان کاوانا جونز و فرد برگر بر عهده دارند و این دو نفر همکاری مجددی با شرکت اوریون پیکچرز پس از فیلم Gretel and Hansel (گرتل و هانسل) خواهند داشت.

داستان فیلم Most Evil در مورد گروهی از جوانانی حدوداً بیست‌ساله است که تصمیم به سرقت گرفته‌اند و پس از ناموفق بودن عملیات، دختر تاجری گردن کلفت را گروگان می‌گیرند، غافل از اینکه این دختر اصلاً آن‌طور که سیمایش نشان می‌دهد، معصوم و بی‌گناه نیست.

آخرین فیلم ترسناک شرکت اوریون پیکچرز، فیلم Child's Play (بازی بچگانه) بود که در این فیلم مارک همیل در نقش چاکی (صداپیشه)، آبری پلازا در نقش کارن بارکلی، گابریل بیتمن در نقش اندی بارکلی، برایان تایری هنری در نقش کارآگاه مایک نوریس، بئاتریس کیتسوس، تیم ماتسون، تای کنسلیو و کارلیس برک حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم امتیازات متوسطی از منتقدان دریافت کرد و با بودجهٔ ۱۰ میلیون دلاری، فروشی ۴۴ میلیون دلاری در گیشه داشت.

فیلم ترسناک Gretel and Hansel شرکت اوریون پیکچرز نیز چند ماه دیگر اکران خواهد شد. فیلم Gretel and Hansel قرار است داستان یک دختر جوان به‌نام گرتل را دنبال کند که تلاش می‌کند تا هانسل، برادر کوچکش را در یک جنگل تاریک هدایت کند. گرتل زمانی‌ که در جستجوی غذا و کار است، یک کلبه مرموز در جنگل پیدا می‌کند که صاحب این کلبه یک جادوگر شیطانی است که از هویت آن خبر ندارند. سوفیا لیلیس، آلیس کریج، جسیکا دیگو، چارلز بابالولا و ایان کنی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Gretel and Hansel حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آز پرکینز، کارگردان فیلم I Am the Pretty Thing That Lives in the House و فیلم The Blackcoat's Daughter، وظیفه کارگردانی فیلم Gretel and Hansel را بر عهده داشته است.

فیلم Gretel and Hansel برای اکران در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده