نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۷

سازمان SK Telecom T1 از ترکیب رشته Dota 2 خود رونمایی کرد

سازمان SK Telecom T1 فهرست بازیکنان تیم رشته‌ی Dota 2 خود را پس از پایان مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای ماینور و میجور Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ اعلام کرد.

سازمان SK Telecom T1 که از موفق‌ترین سازمان‌های فعال در رشته‌ی League of Legends دنیا به‌شمار می‌آید، در اواخر مرداد ماه اعلام کرد که در آینده‌‌ی نزدیک تیم رشته‌ی Dota 2 خود را با حضور سانگ‌-دان 'FoREv' لی تشکیل می‌دهد. حال در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که این سازمان سایر بازیکنان تیم را معرفی کرده است که دست کم برای رقابت با سایر تیم‌های آسیایی در تورنمنت VKGAME Battle Of Dawn از آن‌ها استفاده می‌کند.

تیم T1 اولین بازی‌هایش را در تورنمنت VKGAME Battle Of Dawn انجام می‌دهد که در بازه‌ی زمانی ۱۹ تا ۲۶ مهر (۱۱ تا ۱۸ اکتبر) برگزار می‌شود. از این تیم مستقیماً برای شرکت در مرحله‌ی گروهی مسابقات دعوت به‌عمل آمده است که به یک مرحله‌ی اصلی با براکتی دو حذفی منتهی می‌شود. سازمان SK Telecom T1 اکنون به‌طور رسمی ترکیب کامل تیم را اعلام کرده است که این ترکیب شامل دو بازیکن تازه‌وارد و دیگر بازیکنان برجسته و مشهور کشور کره می‌شود. حساب Reddit Dota 2 در توییتر با انتشار یک پیام تازه درباره‌ی ترکیب این تیم کره‌ای گفت:

ترکیب رشته‌ی Dota 2 تیم T1 به این صورت است: MP ،XemistrY ،FoREv ،SnOw و Grace.

اولین بازیکن این تیمِ تازه سانگ‌-دان 'FoREv' لی بود که امضای قرارداد او با سازمان در اوخر مرداد ماه، هنگامی‌که مسابقات The International 9 هنوز در جریان بود، اعلام شد. در آن زمان سازمان T1 با انتشار توییتی در این خصوص اظهار داشت:

ما بسیار مفتخریم که اولین قدم خود در رشته‌ی Dota 2 را به‌اطلاع شما برسانیم. به اولین عضو تیم T1 یعنی سانگ-دان 'FoREv' لی خوش‌آمد بگویید!

FoREv

این بازیکن آفلنر کارش را با بازی در سازمان MVP از کره‌ی جنوبی آغاز کرد و برای مدت سه سال زیر سایه‌ی این سازمان بازی کرد. پس از آن، او به چندین تیم دیگر پیوست، اما نتوانست جای مناسبی برای خود پیدا کند و به‌این‌ترتیب سریعاً از ترکیب آن‌ها خارج شد. بازی برای تیم Team Jinesbrus در کنار جیمز 'XemistrY' لی که درحال‌حاضر به ترکیب SK Telecom T1 اضافه شده است آخرین فعالیت این بازیکن محسوب می‌شود. در این میان، هم‌تیمی سابق FoREv یعنی پیو 'MP' نوا نقش Carry را در تیم T1 ایفا می‌کند. این بازیکن پیش از اینکه به Team Secret ملحق شود، با تیم MVP Phoenix به مقام پنجم-ششم مسابقات اینترنشنال ۶ دست یافت. او پس از تیم سیکرت به تیم‌های دیگری پیوست و فناتیک آخرین سازمانی بود که در آن بازی کرد.

تیم T1 رشته Dota 2 با شرکت در مسابقات VKGAME Battle Of Dawn کارش را آغاز می‌کند

ها 'Grace' تی-اون و SnOw نقش ساپورتر را در تیم T1 برعهده دارند. در سال ۲۰۱۷ شاهد بازی Grace برای تیم MVP در مسابقات Mr. Cat Invitational Season 2 بودیم که نتوانست جایگاهی بهتر از رده‌ی هشتم به دست آورد. در این میان SnOw نیز با تیم Team Oracle در مرحله‌ی ماقبل‌مقدماتی مسابقات اینترنشنال ۹ شرکت کرد، اما خیلی زود از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج شد. تیم SK Telecom T1 به‌عنوان موفق‌ترین تیم در تاریخ رقابت‌های League of Legends محسوب می‌شود و سانگ-هیوک 'Faker' لی که در این تیم بازی می‌کند، یکی از مشهورترین بازیکنان ورزش های الکترونیک است. این تیم قهرمانی در سه رویداد World Championship رشته‌ی LoL را در کارنامه دارد و حتی دو قهرمانی را به‌صورت پیاپی کسب کرده است.

آیا تیم T1 رشته‌ی Dota 2 می‌تواند موفقیت‌های خود در League of Legends را تکرار کند؟ شما می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید و سایر اخبار مربوط‌به مسابقات دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن دنبال کنید.  


منبع JoinDota
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده