// شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰

تصویر مفهومی جدیدی از بازی Lost Soul Aside منتشر شد

پس از سکوت خبری طولانی از بازی Lost Soul Aside، حساب کاربری توییتر این بازی تصویر مفهومی جدیدی را منتشر کرد.

مدت طولانی است که خبری از بازی Lost Soul Aside، ساخته استودیو UltiZero Games، منتشر نشده است. پس از اینکه اعلام شد سونی حق نشر بازی را برعهده گرفته است و برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود، انتظار می‌رفت که لاست سول اساید در رویداد ChinaJoy حضور داشته باشد. این در حالی است که Lost Soul Aside در این رویداد هم حضور نداشت تا بیش‌ازپیش در سکوت خبری خود فرو برود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Lost Soul Aside تصویر مفهومی جدیدی را منتشر کرده است که جهان بازی را نشان می‌دهد. ازطرفی باتوجه‌به کانسپت آرت منتشر شده انتظار می‌رود Lost Soul Aside دارای محیط‌های تاریک با اتمسفر گیرایی باشد. در توضیحات تصویر هم نوشته شده که تیم سازنده تصمیم داشته است این تصویر مفهومی را با هواداران به اشتراک بگذارد. متاسفانه نمی‌توانند اطلاعات بیشتری را ارائه دهند.

تیم سازنده Lost Soul Aside سخت در تلاش است تا مراحل توسعه بازی را پشت سر بگذارد. از آن‌جایی که به‌ انتهای نسل فعلی نزدیک شده‌ایم، به‌نظر می‌رسد Lost Soul Aside یک بازی Cross Gen باشد. به‌عبارتی هم برای پلی‌استیشن 4 و هم برای پلی استیشن 5 عرضه شود. این در حالی است که در گذشته سونی اعلام کرده بود که لاست سول اساید یک انحصاری برای PS4 خواهد بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

Lost Soul Aside


منبع Dualshcokers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده