// شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Frostpunk: Console Edition برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد

تقریبا با گذشت یک سال و نیم از عرضه بازی Frostpunk برای پی سی، هم‌اکنون کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هم می‌توانند این بازی سرگرم کننده را تجربه کنند.

مقاله‌های مرتبط:

بازی Frostpunk اردیبهشت ۹۷ در دسترس کاربران پی سی قرار گرفت و استودیو 11 بیت (11 Bit Studio) توانست تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را از یک بازی شهرسازی با المان‌های سروایول و بقا در اختیار کاربران قرار دهد. طبق جدیدترین اخبار بازی، دیروز بازی Frostpunk: Console Edition در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت تا کاربران این دو کنسول هم بتوانند تجربه‌ی لذت بخشی را کسب کنند.

ساختار بازی Frostpunk به‌گونه‌ای است که باید تمدن مخصوص‌به خود را راه‌اندازی کنید و در این راه سازنده از المان‌های بقا هم کمک گرفته است. از آن‌جایی که نسل شما در حال انقراض است، به‌وجود آوردن امید مهم‌ترین موردی است که باید به آن توجه داشته باشید. به‌عبارتی شما در نقش رهبر گروه باید امید به زندگی و آینده‌ای بهتر را در دل افراد گروه و سرزمین خود به‌وجود بیاورید. در ادامه قوانینی را وضع کنید که بتواند شرایط بهتری را به‌وجود بیاورد. در تمامی المان های داخل بازی چالش‌هایی درنظر گرفته شده است که انتخاب‌ها را برای مخاطب سخت و تاثیر گذار می‌کند.

در انتها استودیو ۱۱ بیت تریلر روز عرضه Frostpunk: Console Edition را هم در دسترس قرار داده است که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده