نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

مراحل تولید فصل سوم سریال American Gods آغاز شد

شبکه استارز به‌صورت رسمی خبر از آغاز مراحل ساخت و تولید فصل سوم سریال American Gods (خدایان آمریکایی) داد.

شبکه استارز به‌صورت رسمی مراحل ساخت و تولید فصل سوم سریال American Gods (خدایان آمریکایی) را تأیید و اعلام کرد. همچنین این شبکه اعلام کرد دامینیک جکسون (بازیگر سریال Pose) و اریک جانسون (بازیگر سریال Vikings)، به لیست بازیگران فصل سوم اضافه شده‌اند و به ترتیب نقش شخصیت‌های میس ورلد (Ms. World) و چاد مالیگان را ایفا خواهند کرد. مریلین منسون، خواننده، ترانه‌سرا، موسیقی‌دان، آهنگساز، هنرپیشه، نقاش، نویسنده و روزنامه‌نگار آمریکایی، در فصل سوم سریال American Gods شبکه استارز نقشی را ایفا خواهد کرد و بلایث دانر، بازیگر فیلم‌های Inside the Third Reich (درون سومین رایش)، فیلم Alice (الیس)، Detachment (جدایی)، Sylvia (سیلویا) و I'll See You in My Dreams (تو را در رؤیاهایم خواهم دید) نیز نقش شخصیت دِمِتِر را ایفا خواهد کرد که یکی از دوازده ایزد المپ‌نشین و الههٔ حاصلخیزی زمین، حبوبات و نان است و در سریال متفاوت «خدایان آمریکایی» و در نسخهٔ آمریکایی‌شدهٔ این ایزد، وی روابطی عاشقانه و البته نافرجام با مستر وندزدی (Mr. Wednesday) با نقش‌آفرینی ایان مک‌شین داشت.          

فصل سوم با شورانر جدیدی روی آنتن خواهد رفت و این شخص چارلز ایگلی نام دارد که از افراد باسابقه در هالیوود است و در ساخت مجموعه‌های تلویزیونی چون Murder One (قتل درجه یک) و Dark Angel (فرشتهٔ تاریکی)، همکاری داشته است. فصل سوم سریال American Gods در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد. 

سریال American Gods بر اساس رمانی ۴۶۵ صفحه‌ای با همین عنوان و نوشته نیل گیمن ساخته شده است. برخلاف فصل ابتدایی، در مورد فصل دوم اوضاع فرق می‌کرد و گیمن خود نقش پررنگی در پروژه داشت. در فصل دوم شخصیت مستر ورلد (Mr. World) به شخصیت مستر تاون مأموریتی می‌سپارد؛ مبنی بر اینکه رد شخصیت شدو (Shadow) را بگیرد و وی را دنبال کند تا متوجه شود که شدو چه چیزی از مستر وندزدی می‌داند. شیوه‌ای که شخصیت مستر تاون برای ردگیری شدو به‌کار می‌بندد، شیوه‌ای بسیار مؤثر و خلاقانه است و ممکن است وی از این راه پاسخی برای سؤالاتی که برای خودش و مستر ورلد ایجاد شده، پیدا کند.

ریکی ویتل، ایان مک‌شین، امیلی براونینگ، پابلو شرایبر، کریسپین گلاور، یتاید بداکی، بروس لانگلی، اورلاندو جونز، دین وینتر، دیوری جیکوب و کاهیون کیم، از جمله بازیگرانی بودند که در فصل دوم سریال American Gods حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده