نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۸

فروش نینتندو سوییچ در اروپا از مرز ۱۰ میلیون واحد گذشت

در جدیدترین آمار فروش شعبه اروپا نینتندو، کنسول نینتندو سوییچ پس از گذشت دو سال از زمان عرضه توانسته است بیش از ده میلیون واحد در قاره سبز فروش کند.

نینتندو به‌عنوان یکی از پایه‌گذاران صنعت بازی‌های ویدیویی، همواره به تولید کنسول و بازی‌های مفرح معروف است. پس از شکستی که این شرکت ژاپنی از عرضه کنسول Wii U متحمل شد، بسیاری اعتقاد داشتند که دیگر دوران طلایی آن گذشته و نباید امیدی به آینده محصولات این شرکت داشت. دو سال پیش یعنی در سال ۲۰۱۷، پس از شایعات فراوان بالاخره نینتندو در طی مراسم ويژه‌ای از کنسول بعدی خود تحت عنوان نینتندو سوییچ پرده‌برداری کرد. عرضه بازی‌های بزرگ و قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیز سوییچ باعث شد که به یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های تولید شده نینتندو تبدیل شود و خاطرات بد Wii U را از ذهن منتقدین و طرفداران قدیمی خود پاک کند. حال در جدیدترین اخبار کنسول های بازی، نینتندو در تازه‌ترین آمار فروش خود اعلام کرد که کنسول هیبریدی سوییچ توانسته بیش از ده میلیون واحد در اروپا فروش کند.

با استناد به آمار و ارقام منتشر شده، این میزان فروش از مجموع فروش نسخه پایه و اولیه سوییچ و همچنین نسخه تازه عرضه شده آن یعنی نینتندو سوییچ لایت به‌دست آمده است. اگر این میزان فروش را با گذشته مقایسه کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که فروش نینتندو سوییچ نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته رشد سی درصدی و در مقایسه با دو سال پیش و زمان عرضه آن رشد چهل درصدی را تجربه کرده است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که در آخرین آمار فروش کلی محصولات نینتندو که حدود سه ماه پیش منتشر شد، کنسول نینتندو سوییچ توانسته بود که بیش از ۳۶.۸۷ میلیون واحد در سراسر جهان به‌فروش برسد. حال باید دید در آمار به‌روز شده نینتندو که قرار است در تاریخ ۹ آبان منتشر شود، انتشار بازی‌های بزرگ و موفق و همچنین عرضه کنسول نینتندو سوییچ لایت تا چه حد توانسته است مسیر مثبت این کنسول را ادامه دهد و برای نینتندو سودآور شود.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده