نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

سازنده بازی Call of Duty: Modern Warfare درباره فضای مورد نیاز آن شفاف سازی کرد

استودیو اینفینیتی وارد، علت نیاز نسخه‌ی پی سی بازی Call of Duty: Modern Warfare به ۱۷۵ گیگابایت فضای خالی را توضیح داد.

چندی پیش، استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward) سیستم‌ مورد نیاز بازی Call of Duty Modern Warfare را منتشر کرد که تعجب بسیار طرفداران را به همراه داشت. این تعجب به خاطر نیاز بازی به کارت گرافیک قوی یا حافظه‌ی رم بالا برای اجرا نبود؛ بلکه Call of Duty: Modern Warfare در هر دو سیستم حداقلی و پیشنهادی، به ۱۷۵ گیگابایت فضای خالی برای نصب نیاز دارد؛ رقمی که این بازی را به یکی از پرحجم‌ترین بازی‌های تاریخ تبدیل می‌کند. 

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو اینفینیتی وارد طی بیانیه‌ای در مورد این فضای بالای مورد نیاز اطلاعاتی را منتشر کرده است. طبق این بیانیه، حجم اعلام شده‌ی بازی، فضای مورد نیاز محتوای پس از انتشار آن را نیز شامل می‌شود و در واقع سازندگان پیشنهاد کرده‌اند که این مقدار از فضای حافظه را پیشاپیش روی دستگاه خود برای این بازی خالی بگذارید. این بیانیه می‌گوید: 

۱۷۵ گیگابایت فضایی است که ما پیشنهاد می‌دهیم بازیکنان خالی نگه‌ دارند تا بتوانند محتوای پس از عرضه‌ی بازی را نیز که قرار است به Moder Warfare بیاوریم، دریافت کنند. در زمان انتشار خود بازی، حجم دانلود کمتر [از ۱۷۵ گیگابایت] خواهد بود. 

بیانیه‌ی اینفینیتی وارد بسیار منطقی به نظر می‌رسد و حجم بالای درخواست شده را توجیه می‌کند. بازی‌های سری Call of Duty همواره محتویات زیادی پس از عرضه خود دریافت می‌کنند که قطعا نسخه‌ی Modern Warfare نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اعلام شده است که برای این بازی، نقشه‌ها و حالت‌های مختلفی برای بخش چندنفره‌، نقشه‌های جدید برای بخش Spec Ops و رویداد‌ها و محتویات دیگری منتشر خواهد شد. از طرفی حجم اعلام شده‌ی کلی از سوی اینفینیتی وارد برای دانستن فضای مورد نیاز بازی به همراه همه‌ی محتویات پس از عرضه‌ی آن، حرکتی جالب بود. این کار به بازیکنان کمک می‌کند که خود را برای دانلود این محتویات آماده و از قبل فضای هارددیسک کامپیوتر خود را مدیریت کنند. 

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ سه آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده