نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹

قسمت افتتاحیه فصل دهم سریال The Walking Dead با استقبال سرد بینندگان مواجه شد

قسمت افتتاحیه فصل دهم سریال The Walking Dead رکورد پایین‌ترین بیننده در بین قسمت افتتاحیه فصل‌های  گذشته سریال را شکسته است.

سرانجام پخش فصل دهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) آغاز شد که شبکه AMC امید زیادی به بهبود وضعیت بینندگان این سریال داشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل دهم این سریال زامبی محور و محبوب با یک شروع ناامید کننده کار خود را آغاز کرده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، تنها ۴ میلیون بیننده قسمت افتتاحیه فصل دهم سریال مردگان متحرک را که Lines We Cross نام داشت، تماشا کرده‌اند. در واقع در قسمت اول فصل دهم این سریال نسبت به قسمت اول فصل نهم شاهد کاهش ۳۴ درصدی آمار بینندگان آن بودیم که با توجه به نقدهای مثبت فصل نهم، این کاهش بیننده ناامید کننده است. علاوه‌بر این، این قسمت ضعیف‌ترین افتتاحیه تاریخ سریال The Walking Dead را نیز ثبت کرده است.

فصل دهم سریال The Walking Dead

بااین حال، این آمار تنها شامل کسانی است که تنها در اولین پخش این قسمت را تماشا کرده‌اند و ددلاین می‌گوید که ممکن است وضعیت فصل دهم سریال The Walking Dead با نمایش در دیگر بخش‌های شبکه AMC کمی بهتر شود و شاهد بهبود آمار بینندگان سریال باشیم. هفته گذشته بود که شبکه AMC تایید کرد که لورن کوهن، بازیگر نقش مگی در طول فصل دهم سریال The Walking Dead باز خواهد گشت و این خبر ممکن است به بهبود آمار بینندگان سریال که همچنان با ریزش مواجه است، کمک کند. علاوه‌بر کوهن، نورمن ریداس، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، جاش مک‌درمیت، کریستین سراتوس، ست گیلیام، راس مارکواند، کاری پیتون، آوی نش، کالان مک‌اولیف، سامانتا مورتون، تورا برچ و کوین کارول، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل دهم سریال The Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین دانای گوریرا، بازیگر نقش میشون نیز قرار است سریال را در طول فصل دهم ترک کند. پیش از این اندرو لینکلن، بازیگر نقش ریک گرایمز دنیای مردگان متحرک را ترک کرده بود و او قرار است در فیلم The Walking Dead بازگردد. علاوه‌بر این، سریال The Walking Dead برای فصل یازدهم نیز تمدید شده و یک اسپین‌آف جدید دیگر نیز براساس مجموعه مردگان متحرک در دست ساخت است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده